پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۲
سرویس : آب
کد خبر : ۳۸۹۳
گزارشگر : ۴
سرویس آب
مدیر اداره آبفا اندیکا:

قبوض مشترکین پر مصرف قسط بندی می شود

قبوض مشترکین پر مصرف قسط بندی می شود
(دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹) ۱۱:۲۲

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، قاسم احمدفخر الدین مدیر اداره آبفا اندیکا با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر بالا بودن قبوض آب در این شهر اظهار داشت: در سال ۹۸ با اعلام سراسری بیماری کرونا و بحث قرنطینه ها و محدود شدن رفت و آمد و به طبع آن محدود شدن رفت و آمد مامورین قرائت به درب منازل عملا چاپ قبض برای ما میسر نشد و و فیش های صادره جدید مربوط به یک دوره ۸ ماهه است.

وی با اشاره به اولین قرائت سال 99 افزود: اولین قرائت کنتور توسط مشترکین آبفا اندیکا از شهریور ماه سال 99 انجام شده است و پایان مهر ماه قبوض آب صادر و به مردم شریف اندیکا تحویل داده است.

مدیر اداره آبفا اندیکا با اشاره به ارقام 700 تا 800 هزارتومانی قیمت قبوض گفت: با توجه به اینکه قبوض آب بعداز گذشت ۸ ماه صادر شده است مشخصا مبالغ آب بهاء برای این مدت زمان صادر شده است و اگر این مبلغ رو تقسیم به ۸ ماه شود ماهانه بین ۷۰ یا 80 هزار تومان میانگین قبوض معوقه ای می باشد که صادر شده است.

احمدفخرالدین به حضور مدیران اداره برای پاسخگویی به مردم در نماز جمعه اشاره کرد و گفت: ما از طریق ارائه میز خدمت در نماز جمعه طی دو مرحله و از طریق شورای تامین و شورای اداری توضیحات لازم رو دادیم و اطلاع رسانی لازم این زمینه شده است.


مدیر اداره آبفا اندیکا خاطر نشان کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده مبالغ بالای قبوض برای مشترکین پر مصرف را قسط بندی می کنیم تا مشترکین بتوانند آب بهای خود را به راحتی پرداخت کنند.


وی تصریح کرد: تعیین قیمت براساس نرم افزار سیستم محاسبه قبوض آب بها، شرکت مهندسی آب کشور و براساس مصوبه شورای اقتصاد کشور میباشد و اداره آبفا اندیکا امکان دخل و تصرف در رقم های اعلامی را ندارد اما اگر توسط مامور قرات اشتباهی صورت گیرد قبض اصلاح می شود.


احمدفخرالدین همچنین پیگیری مطالبات مردم را حق رسانه ها و پاسخگویی به آنان را وظیفه دستگاه ها و ادارت اجرایی دانست و با اعلام اینکه تعامل دو سویه و مثبت با رسانه ها را افتخار خود می دانیم گفت: بابت گله مندی یکی از خبرنگاران این شهر متاسفیم وضمن عذر خواهی از ایشان تلاش می کنیم تا با رفع سو تفاهم ها و توسعه روابط خود با جامعه خبرنگاران گرامی اندیکا پاسخگوی مطالبات مردم عزیزمان باشیم.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۵۸۹
(دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹) ۱۱:۲۲
http://news.abfakhz.ir/u/1qk
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید