جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۸۹۴
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

مراسم تجلیل ۳ نفر از همکاران برگزیده مسابقات قرآنی وزارت نیرو

مراسم تجلیل ۳ نفر از همکاران برگزیده  مسابقات قرآنی وزارت نیرو
(دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹) ۱۱:۲۴

با حضور دکتر حقیقی پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خوزستان ، حجت الاسلام درفشان امام جماعت ستاد شرکت و آقای علیرضایی فرمانده پایگاه بسیج از برگزیدگان مسابقه قرآن وزارت نیرو تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، سه نفر از پرسنل شرکت آب و فاضلاب خوزستان که با حضور موفق در مسابقات قرآن کریم وزارت نیرو توانستند رتبه های دوم و سوم این مسابقات را کسب کنند هدایایی تقدیم شد.

صادق حقیقی پور در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت : مدیران باید با حضور چشمگیر در مراسم و برنامه های فرهنگی و مذهبی الگوی سایر پرسنل در این زمینه باشند و همه ما وظیفه داریم از بسیج در این خصوص حمایت کنیم و با حضور و کار جهادی در کنار مردم باشیم.

وی افزود: خدمت به مردم و جهادی عمل کردن باید در اولویت‌ برنامه های بسیج آبفا قرار گیرد و باید فضای شرکت برای حضور حداکثری همه پرسنل در برنامه‌های فرهنگی و جهادی مهیا باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به الگو بودن شهید سردار سلیمانی بیان کرد : رفتار بسیجی و خدمت جهادی به مردم را باید از شهید سردار سلیمانی درس بگیریم و او را الگوی خود قرار دهیم، در بحران سیل خوزستان و آبگرفتگی برخی از شهرهای استان در سال ۹۸ ما بخوبی بزرگی، اخلاق مداری و جهادی خدمت کردن به مردم را از سردار سلیمانی و مهنس ابو مهدی دیدیم که این رفتارها باید در شرکت آب و فاضلاب خوزستان نهادینه شود.

در ادامه حمیدرضا علیرضایی فرمانده بسیج شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان داشت :
امروز تعریف بسیج یعنی خدمت رساندن به مردم و برای مردم کار کردن که در این زمینه پرسنل بسیجی شرکت همیشه آماده و پا به کار خدمت به مردم هستند.

وی تصریح کرد : بسیج شرکت آب و فاضلاب خوزستان اولین شرکتی بود که نام شهدای سقا را جهت ارائه خدمات به مردم معرفی کرد و پایگاه بسیج با تمام ظرفیت آمادگی دارد مسیر را برای همه همکاران جهت ارائه خدمات جهادی و خدمت به مردم هموار سازد.
لازم به توضیح است این مسابقات همه ساله از طرف امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در سه مرحله ستادی استانی و کشوری در پنج رشته‌ قرائت تحقیق ، قرائت ترتیل ، تحقیق موضوعی ، مفاهیم و زبان آموزی ویژه همکاران همسر و فرزندان همکار برگزار می گردد. که طبق برنامه ریزی انجام شده امسال این مسابقات با توجه به شرایط خاص کرونایی بصورت مجازی و حضوری با رعایت تمام دستورهای بهداشتی و فقط ویژه همکاران و همسران همکار برگزار شد و شرکت آب فاضلاب خوزستان با تعداد 44 نفر شرکت کننده حضور و استقبال چشمگیری در این مسابقات داشته و از این لحاظ دومین شرکت از بین شرکت های وابسته به وزارت نیرو در استان خوزستان می باشد.
نفرات برگزیده این مسابقات عبارتند از:
- آقای دکتر محسن درفشان نفر دوم رشته قرائت (صوت) قرآن کریم از ستاد شرکت
- آقای دکتر حسین حبیبی نفر دوم رشته تحقیق موضوعی قرآن کریم از ستاد شرکت
- خانم فروتن نفر سوم رشته حفظ قرآن کریم همسر همکار از اداره آبفای اندیمشک

تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۸۲۴
(دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹) ۱۱:۲۴
http://news.abfakhz.ir/u/1pp
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید