جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۹۸۵
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج کارگری و روز کارگر صورت گرفت

تجلیل از کارگران نمونه آب و فاضلاب منطقه دزفول

تجلیل از کارگران نمونه آب و فاضلاب منطقه دزفول
(چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۰۹:۵۱


مدیر آبفا منطقه دزفول گفت: هم زمان با برگزاری ویژه برنامه های روز کارگر، کارگران نمونه آب و فاضلاب منطقه دزفول تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، مصطفی اسماعیل سالم در آیین تقدیر از کارگران نمونه این اداره، در ابتدا ضمن تبریک هفته بسیج کارگری و روز کارگر گفت؛ شما عزیزان نماینده مجموعه آبفا هستید که بنده به نوبه خود از زحمات و تلاش های همیشگی و بی وقفه همگی تان تشکر میکنم.

وی با اشاره به اینکه رزق حلال در رضایت مردم است، افزود؛ من دست بوس همه شما کارگران عزیز هستم که در حال خدمت به جامعه و مردم هستید و امیدوارم این تلاش ها رضایت مردم را بهمراه داشته باشد تا زمینه ساز رضایت باری تعالی نیز گردد.

مصطفی اسماعیل سالم در ادامه تصریح کرد؛ جبران زحمات و ازخود گذشتگی های شما کارگران سخت است ولی حداقل کاری که می توان انجام داد همین تقدیر ها و یادبود هاست که باعث تشویق و ایجاد انگیزه می شود. جا دارد از خانواده های گرامی شما عزیزان نهایت سپاس را داشته باشم که این موفقیت ها قطعا مرهون همکاری آنهاست که شما در هر ساعتی از شبانه روز حاضر و آماده خدمت هستید.

در این دیدار محسن داوری راد فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و مسعود نوبهار معاونت بهره برداری در توسعه آب توضیحاتی در خصوص این مراسم و شرایط کاری حاکم بر این قشر زحمت کش آبفا منطقه دزفول ارائه دادند و در پایان تمامی کارگران از ابراز لطف و قدرشناسی مجموعه مدیریتی آبفا منطقه دزفول تشکر و سپاسگزاری کردند.

در پایان با اهداء لوح سپاس و هدیه از زحمات ۲۵ کارگر بسیجی نمونه از تلاشگران عرصه آبرسانی آبفا دزفول تقدیر شد.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۶۴۹
(چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۰۹:۵۱
http://news.abfakhz.ir/u/1sq
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید