جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۰۱۸
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
با تاکید و دستور مدیر آبفا منطقه آبادان؛

نشست بررسی و رفع مشکلات مشترکین، اجرائیات و GIS در اداره آب اروندکنار برگزار شد

نشست بررسی و رفع مشکلات مشترکین، اجرائیات و GIS در اداره آب اروندکنار برگزار شد
(شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰) ۱۸:۰۳


با هدف رفع موانع و بررسی مشکلات و عملکرد آبفا شهرستان با دستور و تاکید مدیر امور آبفا منطقه آبادان نشست تخصصی کارگروه مشترکین، اجرائیات، جی آی اس در اداره آب اروندکنار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، به منظور رفع مشکلات موجود در حوزه آب شهرستان آبادان و اروندکنار و روستاهای تابعه نشست تخصصی کارگروه امور مشترکین، اجرائیات و GIS و همچنین بررسی عملکرد اداره آب با حضور مشاور مدیر آبفا، مسئول امور مشترکین، مسئول فروش انشعابات، مسئول امور جی آی اس آبفا منطقه آبادان، مسئول امور مشترکین آب و مامورین قرائت کنتور در اداره آب شهرستان اروندکنار برگزار شد.

به گفته مدیر آبفا منطقه آبادان، در این نشست کاربردی، تمامی موانع درآمدی بررسی و راهکارهای مورد نیاز در جهت این مهم، پایش مداوم قطب های درآمدی و مقابله با برداشت های غیر مجاز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مصطفی مهرانفر عنوان کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد با استفاده حداکثری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود اداره آب اروندکنار تحولی در راستای ایجاد درآمد پایدار و کاهش تلفات آب شبکه اعمال و با بررسی دقیق و همچنین رفع موانع موجود نسبت به این مهم اقدامات لازم صورت گیرد.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۵۱۶
(شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰) ۱۸:۰۳
http://news.abfakhz.ir/u/1s5
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید