جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۳
سرویس : آب
کد خبر : ۴۰۷۷
گزارشگر : ۴
سرویس آب

تعمیر ضربتی یک دستگاه پمپ در تاسیسات آبرسانی دزفول/ آبرسانی به مناطق صنعتی و شرق دزفول

تعمیر ضربتی یک دستگاه پمپ در تاسیسات آبرسانی دزفول/ آبرسانی به مناطق صنعتی و شرق دزفول
(شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰) ۱۲:۳۳



مدیر آبفا منطقه دزفول از  تعمیر و تعویض پمپ چاه واقع در جاده شوشتر جهت رفع مشکل آبرسانی به مناطق صنعتی و مسکونی شرق شهرستان دزفول خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مصطفی اسماعیل سالم در اینباره گفت : به دنبال خرابی پمپ چاه واقع در جاده شوشتر مقابل زندان دزفول که باعث افت فشار آب ساکنان شهرک مهاجرین ، شهر سیاه منصور ، شهرک صنعتی و واحدهای صنعتی واقع در این مسیر و همچنین به دلیل ارتفاع بیشتر روستای حسین کلولی باعث قطع آب ساکنان این منطقه شده بود ، تعویض پمپ این چاه سریعا در دستور کار اکیپهای بهره‌برداری آبفا قرار گرفت.

وی تصریح کرد : در این راستا با تلاش خستگی ناپذیر معاونت و کارکنان زحمتکش و جهادی واحدهای بهره‌برداری و نقلیه ، سریعا پس از تهیه ، پمپ ۹۳ کیلووات جدید جایگزین پمپ سوخته قرار گرفت .

اسماعیل سالم  همچنین افزود : با توجه به اینکه عملیات تغییر پمپ زمانبر بوده و روستای حسین کلولی نسبت به سایر مناطق مسیر جاده شوشتر از ارتفاع بیشتری برخوردار است ، ساکنان این روستا با قطع آب مواجه شده که در این مدت با استفاده از تانکر به صورت مستمر ، آبرسانی برای ساکنان صورت پذیرفت.

مدیر آبفا منطقه دزفول در پایان ضمن تشکر از  تمامی عوامل  گفت : با همکاری اداره برق و اعزام اکیپ اتفاقات برق مشکل ترانس منطقه نیز در کمترین زمان حل شد و سپس استارت پمپ انجام و با توجه به بازگشت این پمپ وارد مدار بهرداری شده و  مشکل این مناطق به طور کامل رفع گردید.

تنظیم:راشین نجارپور

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۴۵۸
(شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰) ۱۲:۳۳
http://news.abfakhz.ir/u/1sn
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید