جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۸
سرویس : آب
کد خبر : ۴۰۷۸
گزارشگر : ۴
سرویس آب

تعمیر و مرمت لوله پلی اتیلن ۴۰۰ اتوبان بندر امام خمینی (ره)

تعمیر و مرمت لوله پلی اتیلن ۴۰۰ اتوبان بندر امام خمینی (ره)
(شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰) ۱۲:۳۸
 
 
 
سرپرست اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) از تعمیر و مرمت لوله پلی اتیلن ۴۰۰ میلیمتر اتوبان بندر امام خمینی (ره) خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا طریقی  گفت: خط لوله پلی اتیلن ۴۰۰ میلیمتر مسیر اتوبان بندر امام خمینی (ره) به سمت پایانه به دلیل آتش زدن نیزار از سوی فرد یا افراد ناشناس دچار حریق شده و به دلیل تغییر شکل لوله از حالت اصلی خود و فشار آب، خط در ۳ نقطه دچار ترکیدگی و نشتی گردید.
 
وی بیان داشت: یکی از پرسنل مجموعه ضدعفونی با مشاهده این وضعیت با کپسول آتش نشانی مجموعه اقدام به اطفای حریق و با تماس تلفنی با مجموعه آبفا موضوع را مطرح نمود، که پرسنل آبفا در محل حاضر شده و با تلاش فراوان در حد امکان مانع نشت آب به داخل جاده شدند.
 
 طریقی افزود: این امر باعث جلوگیری از بروز تصادفات خطرناک می‌شد و با همکاری شرکت پیمانکار مربوطه و مجموعه آبفا لوله مذکور بریده و یک شاخه لوله اتیلن ۴۰۰ میلیمتر با همکاری اداره آبفای بندرماهشهر و مسئول شبکه آب اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) تهیه و با جرثقیل به مکان مورد نظر منتقل و عملیات برشکاری شروع و با جوشکاری دو سر لوله به اتمام رسید.
 
سرپرست اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) تصریح کرد: در مدت مذکور آبرسانی به شهر همچنان ادامه داشت و فقط در بعضی مناطق ساعاتی با افت فشار نسبی آب مواجه بودیم و از همکاری اداره بندر، شرکت پیمانکار، مجموعه ضدعفونی طهوران، آبفا شهرستان بندرماهشهر و همکاران زحمتکش آبفای بندر امام خمینی (ره) تشکر می‌نمایم.
 
این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه در این وضعیت تنش آبی، آتش زدن لوله آب شرب می‌تواند ایجاد بحرانی نماید از دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی درخواست می‌شود با ورود و پیگیری موضوع و دستگیری و مجازات عاملان این عمل مجرمانه از تکرار چنین اتفاق‌هایی جلوگیری گردد.
 
تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۴۳۶
(شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰) ۱۲:۳۸
http://news.abfakhz.ir/u/28i
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید