شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۷
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۴۱۰۵
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

بازدید میدانی جانشین قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل (ع)از پروژه های فاضلاب کلانشهر اهواز

بازدید میدانی جانشین قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل (ع)از پروژه های فاضلاب کلانشهر اهواز
(شنبه ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۰) ۱۲:۰۷


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان سردار هاتف،جانشین قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل (ع) با همراهی دکتر کرمی نژاد مدیرعامل آبفا استان و دکتر باقری مدیر آبفا اهواز از دو تصفیه‌ خانه فاضلاب غرب و شرق کلانشهر اهواز و پروژه انتقال فاضلاب در زیرگذر قلعه‌چنعان بازدید کرد.

در این بازدید که با همراهی سرهنگ حسینی معاون فنی قرارگاه انجام شد،سردار هاتف بر ضرورت رفع مشکل فاضلاب کلانشهر اهواز و شتاب بخشیدن به پیشرفت پروژه‌های مذکور تصریح کرد و گفت: می‌بایست با تعامل و مشارکت سازمان‌ها و همچنین سرعت دادن به عملیات اجرایی توسط پیمانکاران، روند اجرایی طبق برنامه زمانبندی شده پیشرفت کند.

وی با تاکید بر اهمیت اجرای پروژه‌های مذکور برای حل مشکلات فاضلاب کلانشهر اهواز و همچنین رفع موانع و مشکلات موجود گفت: لازم است مسائل و لوازم شتاب بخشیدن به اجرای پروژه ها در سطح کلان استان مطرح و پیگیری شود تا با بهره برداری به موقع از آن بتوان شاهد رشد خدمات رسانی به شهروندان،رفع کامل مشکلات ناشی از پس زدگی های فاضلاب و در نهایت افزایش رضایتمندی آنان بود.
در این بازدید ،باقری مدیر آبفا اهواز در خصوص روند اجرا و پیشرفت پروژه‌ها خصوصا تصفیه خانه های فاضلاب توضیحاتی ارائه نمود.

گفتنی است با اجرای کامل پروژه‌های فاضلاب خطوط و کلکتور فاضلاب شرق، خروجی‌های فاضلاب منتهی به رودخانه کارون به طور کامل حذف خواهد شد. مقرر شده است که قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص)طی ۳۶ ماه و با اجرای پروژه کوی ملت و ادامه آن در مرکز شهر و همچنین زیرگذر قلعه‌چنعان و وصل ۳ خروجی به تصفیه‌خانه فاضلاب شرق، این طرح را به انجام رساند.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۶,۳۶۶
(شنبه ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۰) ۱۲:۰۷
http://news.abfakhz.ir/u/2jo
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید