جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۰۷:۲۵
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۴۱۱۹
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

سرقت تجهیزات اداره آبفا بندرامام خمینی (ره)

سرقت تجهیزات اداره آبفا بندرامام خمینی (ره)
(یکشنبه ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۰) ۰۷:۲۵

سرپرست اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) از سرقت تجهیزات آبفا بندرامام خمینی (ره) از ابتدای امسال خبر داد و گفت : برای مقابله با این موضوع نیازمند همکاری مردم هستیم.

به گزارش روابط عمدمی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا طریقی با اشاره به افزایش قابل توجه سرقت تجهیزات آب و فاضلاب، گفت : این سرقت‌ها ما را با مشکلات جدی مواجه نموده و هزینه‌ها زیادی را به اداره آبفا تحمیل می نماید.

وی دریچه منهول فاضلاب را یکی از مواردی دانست که بیشتر مورد سرقت قرار می‌گیرد و گفت : در گذشته این درپوش‌ها از جنس چدن بود و برای اینکه سرقت آن کمتر شود از جنس کامپوزیت استفاده شد که مشکلاتی بهمراه داشت. در مورد دریچه ها ی بتنی ، برای استحکام میله گرد در آن به کار رفته که برای همین مقدار اندک فلزات به سرقت می‌رود و ارزش فروش آن برای سارقان کم باشد .

سرپرست اداره افزود: سرقت سایر تجهیزات ما مانند شیرآلات، تابلو برق ،کابل برق و... نیز رخ می‌دهد و با این مشکل مواجهیم
.
وی با بیان اینکه در مواردی حتی بعد از دو ساعت تجهیزات جایگزین شده دوباره به سرقت رفته، افزود: این سرقت‌ها علاوه بر بار مالی زیادی که برای اداره آبفا دارد، پیامد‌های متعددی را ایجاد می نماید.

او خطر سقوط افراد و یا راکبین دوچرخه درون درب منهول‌هایی که درپوش آن‌ها به سرقت رفته را جدی دانست و ادامه داد: شکایات متعددی از آسیب رسیدن به خودرو‌های مردم داریم.

سرپرست اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) با بیان اینکه منهول‌های بدون درپوش محلی برای ورود انوع زباله، شاخه و برگ درخت و ... به شبکه است که نتیجه آن را در پس زدگی فاضلاب منازل می‌بینیم، ادامه داد: در موارد دیگر که سایر تجهیزات مانند تابلو برق، شیر آلات و... سرقت می‌شود، با قطعی آب در شهر نیز مواجه می‌شویم.

طریقی همکاری پلیس و خصوصا مردم برای کاهش موارد سرقت را ضروری دانست و گفت: در برخی موارد سارقین خود را مامور اداره آبفا معرفی نموده که توقع داریم مردم حتما در صورت مشاهده موارد اینچنینی ما را در جریان بگذارند.
تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۱۵۸
(یکشنبه ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۰) ۰۷:۲۵
http://news.abfakhz.ir/u/1r7
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید