جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۰۷:۵۰
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۴۱۲۵
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

پمپ ایستگاه فاضلاب در بندر امام خمینی(ره) تعویض شد

پمپ ایستگاه فاضلاب در بندر امام خمینی(ره) تعویض شد
(یکشنبه ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۰) ۰۷:۵۰

سرپرست اداره آبفا بندر امام خمینی(ره)، از تعویض پمپ سوخته فاضلاب در منطقه شهرک شهید دستغیب این شهر با تلاش کارکنان اداره آبفا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا طریقی، با بیان اینکه پمپ ۴ اینچ منطقه شهرک شهید دستغیب به دلیل گرمای هوا و نوسانات برق دچار نقص فنی شده بود، گفت: با حضور استادکاران اداره آبفا و بررسی‌های لازم، عملیات تعویض پمپ سوخته فاضلاب این ایستگاه در دستور کار قرار گرفت.

او در تشریح نقص فنی به وجود آمده در این ایستگاه بیان داشت: حجم فاضلاب خروجی از این منهول پمپ کاهش یافته بود که گس از تعویض پمپ سطح فاضلاب در سپتیک کاهش یافت.

طریقی اظهار داشت: با تلاش پرسنل زحمتکش، عملیات تعویض پمپ سوخته فاضلاب در منطقه مذکور انجام پذیرفت و ایستگاه به مدار بهره برداری بازگشت.

سرپرست اداره آب و فاضلاب بندرامام با تاکید بر اینکه شبکه و منهول فاضلاب زباله دانی نیست، از همشهریان محترم این شهر درخواست کرد: از ورود زباله، نخاله و اشیاء به شبکه و منهول های فاضلاب جلوگیری نمایند. چرا که بیشترین مشکلات پمپ ها گیر کردن اشیاء و اجسام شناور در فاضلاب به درون پروانه پمپ ها می باشد.
تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۹۸۸
(یکشنبه ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۰) ۰۷:۵۰
http://news.abfakhz.ir/u/21j
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید