جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۰۸:۱۰
سرویس : آب
کد خبر : ۴۱۳۰
گزارشگر : ۴
سرویس آب

اتصال آب شرب کوی امام خمینی (ره) تیپ ۲۹۲ دزفول به شبکه توزیع آب این شهر

اتصال آب شرب کوی امام خمینی (ره) تیپ ۲۹۲ دزفول به شبکه توزیع آب این شهر
(یکشنبه ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۰) ۰۸:۱۰


پروژه اتصال آب شرب کوی امام خمینی (ره) تیپ ۲۹۲ این شهرستان به شبکه آب شهری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با حضور فرماندهان تیپ۲۹۲ ، مسئولان شهری و مدیر و معاونان آبفا منطقه دزفول از پروژه اتصال آب شرب کوی سازمانی امام خمینی ره تیپ ۲۹۲ به شبکه آب شرب شهری بهره‌برداری شد.
مدیر آبفا منطقه دزفول در خصوص این پروژه در جمع خبرنگاران اظهار کرد : با توجه به مشکلات ساکنان منازل سازمانی تیپ ۲۹۲ جهت تامین آب شرب و اینکه شبکه آب شرب آن به آب شهری متصل نبود ، این موضوع از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

مصطفی اسماعیل سالم تصریح کرد : در این راستا و با تلاش مستمر همکاران ما در آبفا منطقه دزفول با ۱۰/۲ کیلومتر لوله‌گذاری و نصب کنتور ۲۵۰ ( ۱۰ اینچی ) آب شرب ساکنان منازل کوی امام خمینی ره تیپ ۲۹۲ به سیستم آب شهری وصل شد تا از این لحاظ مشکلی وجود نداشته باشند.

وی میزان اعتبار این پروژه را ۵ میلیارد و هفتصد میلیون تومان از محل اعتبارات طرحی برشمرد و افزود : با انجام این پروژه ۲۴۶ انشعاب برای ۸۹۰ واحد مسکونی کوی امام خمینی ره تیپ ۲۹۲ به کنتور ۱۰ اینچی متصل گردید کما اینکه ظرفیت کنتور نصب شده ظرفیت تامین موارد بیشتر را نیز دارد.
اسماعیل سالم تصریح کرد : یکی دیگر از دغدغه‌های مجموعه آبفا دزفول سرریز فاضلاب تیپ ۲۹۲ به رودخانه دز است که با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست پروژه اتصال فاضلاب این منطقه به فاضلاب شهری نیز در حال انجام است.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۳۵
(یکشنبه ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۰) ۰۸:۱۰
http://news.abfakhz.ir/u/2ju
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید