جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۰۸:۳۴
سرویس : آب
کد خبر : ۴۱۳۶
گزارشگر : ۴
سرویس آب
مدیرعامل آبفا خوزستان در بازدید از تاسیسات آبرسانی شهر چمران

مخزن ذخیره آب و تأسیسات آبرسانی شهر چمران طی دو ماه آینده راه‌اندازی می‌شود

مخزن ذخیره آب و تأسیسات آبرسانی شهر چمران طی دو ماه آینده راه‌اندازی می‌شود
(یکشنبه ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۰) ۰۸:۳۴

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان از تأسیسات و شبکه‌های آب و فاضلاب و پروژه‌های در دست اقدام شهر چمران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرمت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی‌نژاد، در بازدید از تأسیسات و شبکه‌های آب و فاضلاب و پروژه‌های در دست ساخت آبفا اظهار کرد: مخزن آب و تأسیسات آب‌رسانی شهر چمران باید ظرف مدت دو ماه تکمیل و راه‌اندازی شود.

وی افزود: اعتبارات مالی لازم برای تأمین مصالح و تجهیزات برای اصلاح بخشی از شبکه‌های آب و فاضلاب و تاسیسات آبفا شهر چمران تأمین و در اختیار مجری طرح قرار خواهد گرفت تا به زودی شاهد تکمیل و راه‌اندازی مخزن ذخیره آب و تأسیسات آب‌رسانی این شهر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برای اصلاح شبکه آب شرب در بخشی از شهر چمران به ویژه مجموعه منازل تایپ D مصالح و اتصالات بخشی از شبکه آب شرب این منطقه به میزان ۴ کیلومتر لوله تأمین خواهد شد.

سرپرست اداره آبفا شهر چمران نیز در این بازدید اظهار کرد: اصلاح شبکه آب در برخی از مناطق شهر چمران از قبیل منازل تایپ D برای کاهش پرت آب و آب بدون درآمد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

احمد شیخاچی افزود: شبکه آب منازل تایپ D در شهر چمران به دلیل ساخت و ساز غیر مجاز ساکنان بر روی خطوط و عدم رعایت حریم شبکه‌ها در حال حاضر غیر استاندارد بوده و اداره آبفا چمران را با مشکل جدی مواجه کرده که تا اصلاح کامل این شبکه و‌ مجاز کردن انشعابات و‌ نصب کنتور بر روی اشتراک‌ها، این امر مهم به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

وی مشکل فرسودگی شدید شبکه فاضلاب شهر چمران و وضعیت بحرانی این سیستم و‌ لزوم تأمین اعتبار برای اصلاح شبکه‌ها و خطوط را از مهم‌ترین مسائل و مشکلات آبفای چمران برشمرد که مدیر عامل آبفا خوزستان به منظور بررسی وضعیت شبکه فاضلاب و‌ تأمین مصالح برای اصلاح بخشی از شبکه یاد شده به معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب دستور آنی صادر کرد.

گفتنی است: در این بازدید مدیر روابط عمومی آبفا خوزستان، مدیر اداره آبفا، رئیس شورای اسلامی و مجری پروژه آب‌رسانی شهر چمران نیز حضور داشتند.
تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۷۴۸
(یکشنبه ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۰) ۰۸:۳۴
http://news.abfakhz.ir/u/2cu
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید