جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۵
سرویس : آب
کد خبر : ۴۱۵۷
گزارشگر : ۴
سرویس آب

راه اندازی تاسیسات شماره دو چم مرداس رامهرمز/ رفع افت فشار ۷۵ خانوار روستایی

راه اندازی تاسیسات شماره دو چم مرداس رامهرمز/ رفع افت فشار ۷۵ خانوار روستایی
(شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰) ۱۰:۱۵

سرپرست آبفا منطقه رامهرمز از وارد مدار شدن تاسیسات راه اندازی کامل (صفر تا صد) و وارد مدار شدن تاسیسات شماره ۲ چم مرداس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمود احمدی گفت: پس از افزودن روستای آب لغمک به شبکه ی آبرسانی روستایی منطقه رامهرمز ، متاسفانه با افت فشار آب در روستای گنبد لران مواجه شدیم و پس از اعزام کارشناسان مربوطه به محل و بررسی کامل مشکل پیش آمده تصمیم بر راه اندازی تاسیسات شماره دو چم مرداس گرفته شد.

وی عنوان کرد : با راه اندازی و احیای کامل تاسیسات شماره دو چم مرداس اقدام نمودیم و

احمدی با اشاره به اینکه لوازم این تاسیسات به صورت کامل نصب و این تاسیسات وارد مدار تقویت فشار آب شرب گردیده است، افزود : تاسیسات مذکور ، هیچگونه لوازمی نداشته و آبرسانی و تقویت فشار آب ارسالی به روستای گنبد لران توسط پمپ پایین انجام میشد که پس از انجام تغییرات و نصب پمپ wkl 80/10 و الکترموتور ۴۵ kw و همچنین گند زدایی و شسشوی مخازن چم مرداس ،گنبدلران و آب لغمک هم اکنون پمپ پایین آب را به سمت مخزن بالای تپه (درون تاسیسات) هدایت نموده و پمپ جدید النصب واقع در تاسیسات شماره دو چم مرداس آب مخزن را به مدار باز گردانده و به سمت روستاهای گنبد لران و آب لغمک ارسال میکند.

احمدی در پایان گفت : تغییرات جدید باعث امکان افزایش پتانسیل آبرسانی از تاسیسات مذکور را برای آبفا به وجود آورده و طی ایام پیش رو در صورت توسعه ی شبکه آبرسانی و افزودن روستاهای پایین دست به شبکه ی آبرسانی مشکلی در خصوص ارسال آب به مناطق بیشتر نخواهیم داشت.

سرپرست آبفا منطقه رامهرمز اذعان داشت: در حال حاضر آب شرب 75 خانوار از این تاسیسات تامین میشود که همگی از فشار آب بسیار عالی و کیفیت مناسب بهرمند شده اند.
تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۶۴
(شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰) ۱۰:۱۵
http://news.abfakhz.ir/u/2j6
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید