جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۱۶۳
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

مراسم تجلیل 2 نفر از فرزندان کارکنان برگزیده مسابقات قرآنی وزارت نیرو

مراسم تجلیل 2 نفر از فرزندان کارکنان برگزیده مسابقات قرآنی وزارت نیرو
(دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰) ۱۴:۱۵

 

با حضور دکتر کرمی نژاد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان و آقای علیرضایی فرمانده پایگاه بسیج از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن و نماز وزارت نیرو در سال جاری تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، دو نفر از فرزندان پرسنل شرکت آب و فاضلاب خوزستان که با حضور موفق در مسابقات قرآن کریم و نماز وزارت نیرو توانستند مقام اول و دوم این مسابقات را کسب کنند، هدایایی تقدیم شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت : خدمت به مردم و جهادی عمل کردن باید در اولویت‌ برنامه های بسیج آبفا قرار گیرد و باید فضای شرکت برای حضور حداکثری همه پرسنل در برنامه‌های فرهنگی و جهادی مهیا باشد.

محمدرضا کرمی نژاد افزود: قطعاً آینده کشور بدست شما فرزندان عزیزخواهد بود و به پشتوانه همت شما گام های بلند ترقی را  برداشته و به ساحل مقصود خواهد رسید.

در ادامه حمیدرضا علیرضایی فرمانده بسیج شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان داشت :امروز تعریف بسیج یعنی خدمت رساندن به مردم و برای مردم کار کردن که در این زمینه پرسنل بسیجی شرکت همیشه آماده و پا به کار خدمت به مردم هستند.

وی تصریح کرد : بسیج شرکت آب و فاضلاب خوزستان اولین شرکتی بود که نام شهدای سقا را جهت ارائه خدمات به مردم معرفی کرد و پایگاه بسیج با تمام ظرفیت آمادگی دارد مسیر را برای همه همکاران جهت ارائه خدمات جهادی و خدمت به مردم هموار سازد.

علیرضایی ادامه داد: شرکت آبفا خوزستان هر ساله به جهت استقبال همکاران و فرزندان و همچنین کسب رتبه های برتر جزء شرکتهای نمونه در این مسابقات بوده است.

لازم به توضیح است : شانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز فرزندان و کارکنان وزارت نیرو در رشته های حفظ، اذان و قرائت تحقیق، مفاهیم و نماز برگزار شد، که خانم ستایش هادی زاده مقام اول در رشته مفاهیم قرآن کریم و آقای سیدمحمدحسین سید موسوی مقام دوم رشته نماز را در این مسابقات به خود اختصاص دادند.

 در پایان مراسم با اهداء لوح و هدایایی از فرزندان همکار برگزیده در مسابقات سراسری قرآن و نماز تقدیر شد.

تنظیم:» راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۴۲۰
(دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰) ۱۴:۱۵
http://news.abfakhz.ir/u/2iw
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید