پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۸
سرویس : آب
کد خبر : ۴۱۶۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب

ورود ریشه درخت به شبکه توزیع آب اندیمشک

ورود ریشه درخت به شبکه توزیع آب اندیمشک
(دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰) ۱۴:۱۸

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: عملیات رفع گرفتگی شبکه توزیع آب اندیمشک که به دلیل ورود ریشه درخت سبب قطع انشعاب مشترک شده بود، با تلاش کارکنان اداره بهره برداری آب وفاضلاب منطقه اندیمشک به پایان رسید.

به گزارش شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان، فرامرز مرادی با اعلام این خبر گفت:عملیات رفع گرفتگی شبکه توزیع آب اندیمشک که به دلیل ورود ریشه درخت سبب قطع انشعاب مشترک شده بود، با تلاش کارکنان اداره بهره برداری آب وفاضلاب منطقه اندیمشک به پایان رسید.

وی افزود: ورود ریشه درخت به شبکه توزیع آب شهر اندیمشک در کوی رسالت خیابان برنا یک سبب قطع آب مشترک شده بود که با تلاش کارکنان اداره بهره برداری آب و فاضلاب منطقه اندیمشک قطعی آب مشترک رفع شد .

مدیر آب وفاضلاب منطقه اندیمشک ادامه داد: بیش از این مشترک به دلیل قطعی آب خود به آبفا مراجعه کرده بود که با بررسی کارشناسان آب وفاضلاب منطقه اندیمشک علت قطع آب مشترک ورود ریشه درخت تشخیص و در کم ترین زمان ممکن این مشکل رفع شد.

وی بیان کرد: کاشت درخت یک نیاز مهم و وظیفه اجتماعی بوده و به توسعه آن در کلام اهل بیت(ع) و رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه و تاکید فراوان شده و موضوعی پسندیده است ولی شهروندان بیش از کاشت آن به فاصله آن با شبکه توزیع آب توجه و به حفاظت از اموال عمومی نیز تاکید داشته باشند.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۵۱۲
(دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰) ۱۴:۱۸
http://news.abfakhz.ir/u/1yp
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید