چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۳:۲۰
سرویس : آب
کد خبر : ۴۱۷۱
گزارشگر : ۴
سرویس آب
استاندار خوزستان:

ظرف ۲ سال مشکل آبهای سطحی و فاضلاب در خوزستان برطرف می‌شود

ظرف ۲ سال مشکل آبهای سطحی و فاضلاب در خوزستان برطرف می‌شود
(سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰) ۰۳:۲۰

استاندار خوزستان عنوان کرد: در قالب یک طرح بلند مدت ظرف دو سال آینده برای همیشه مشکل آبهای سطحی و پس زدگی فاضلاب در خوزستان برطرف می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صادق خلیلیان در جلسه بررسی پروژه‌های فاضلاب و دفع آبهای سطحی خوزستان گفت: ساماندهی پروژه‌های فاضلاب و دفع آبهای سطحی استان به دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم شد که در کوتاه مدت بایستی به سرعت برای فصل پاییز آینده آماده شویم تا مردم باردیگر با مشکلاتی در این زمینه مواجه نشوند.

وی افزود:مهار آبهای سطحی و دفع فاضلاب یکی از مشکلات استان خوزستان است که این مشکلات در شهرهای اهواز، بندر امام و بندر ماهشهر بیشتر وجود دارد.

استاندار خوزستان بیان کرد: همچنین در بخش اقدامات بلند مدت نیز تصویت شد که با پیگیری جلسات و انجام طرحهای موجود ظرف دو سال آینده مشکل آبهای سطحی و پس زدگی فاضلاب را برای همیشه در استان خوزستان برطرف کنیم.

وی با اشاره به ایجاد یک کار گروه برای بررسی پروژه ها تصریح کرد: با ایجاد یک کارگروه به صورت میدانی میزان پیشرفت کار پروژه‌ها را رصد و ظرف دو روز آینده گزارشی از آن را در اختیار استانداری قرار داده می شود.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۲۲۱
(سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰) ۰۳:۲۰
http://news.abfakhz.ir/u/2mc
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید