پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۹
سرویس : آب
کد خبر : ۴۱۷۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب

جلوگیری از هدررفت آب با تعویض لوله پلی اتیلن در بندر امام خمینی(ره)

جلوگیری از هدررفت آب با تعویض لوله پلی اتیلن در بندر امام خمینی(ره)
(سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰) ۰۹:۲۹

سرپرست اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) گفت: تعویض لوله پلی اتیلن ۴۰۰ میلیمتری در این شهر با هدف رفع نشتی آب و جلوگیری از آن انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا طریقی افزود: این خط لوله پلی اتیلن که در اتوبان امام خمینی (ره) به سمت پایانه قرار دارد، به دلیل آتش سوزی عمدی برای دومین بار توسط فرد یا افراد ناشناس از حالت اصلی خود خارج و دچار نشتی آب شد.
وی بیان کرد: با همکاری شرکت پیمانکار و تلاش مجموعه آبفا یک شاخه لوله جدید پس از تهیه و حمل به مکان حادثه طی عملیات برشکاری و جوشکاری ۲ سر لوله تعویض شد.

طریقی از همکاری مسئول شبکه آب و روابط عمومی آبفای بندر امام خمینی (ره) تشکر کرد و اظهار داشت: در مدت مذکور آبرسانی به شهر همچنان ادامه داشت و مشکل قطع آب رخ نداد.

سرپرست اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) تصریح کرد: از اداره بندر انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر نسبت به تعریض جاده و مدفون نمودن لوله جهت جلوگیری از تکرار حوادث اقدام عاجل نماید و تا زمان قرار گرفتن لوله در محل خود با اجرای عملیات خاکریزی روی لوله، حفاظت و ایمنی خط را تامین کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: با توجه به اینکه در این وضعیت تنش آبی، آتش زدن لوله آب شرب می‌تواند ایجاد بحران کند، باز هم از دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی درخواست می‌شود با ورود و پیگیری موضوع و دستگیری و مجازات عاملان این عمل مجرمانه از تکرار چنین اتفاق‌هایی جلوگیری کنند.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۱۱۹
(سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰) ۰۹:۲۹
http://news.abfakhz.ir/u/2hz
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید