پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۱
سرویس : آب
کد خبر : ۴۱۸۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب
مدیر عامل آبفا خوزستان:

تفاهم نامه مشارکت بنیاد خیریه یاران عشق در طرح های آبرسانی به ۶ روستای دشت آزادگان

تفاهم نامه مشارکت بنیاد خیریه یاران عشق در طرح های آبرسانی به ۶ روستای دشت آزادگان
(شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰) ۱۰:۳۱


مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: تفاهم نامه مشارکت بنیاد خیریه یاران عشق در طرح های آبرسانی به ۶ روستای دشت آزادگان با آبفا خوزستان امروز مبادله شد.

محمد رضا کرمی نژاد با اشاره به امضاء تفاهم نامه آبفا خوزستان با بنیاد خیریه اظهار داشت: تفاهم نامه مشارکت بنیاد خیریه یاران عشق در طرح های آبرسانی به ۶ روستای دشت آزادگان با آبفا خوزستان و فرمانداری دشت آزادگان امروز مبادله شد.

وی افزود: این روستاها شامل روستاهای دحیمی ۱ و ۲ و ۳، مگاصیص، رمله و صویدانی هستند که این پروژه ها در آن اجرا می شوند.

مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: این پروژه ۱۲ کیلومتر خط انتقال دارد که از تاسیسات امام علی (ع) دشت آزادگان اجرا می شود.

وی با اشاره به اعتبار و جمعیت تحت پوشش طرح تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اجرایی می شود و جمعیت تحت پوشش این طرح ۲ هزار نفر است که مهمترین هدف این طرح خدمات رسانی به روستاهای کم برخوردار است.

مدیر عامل آبفا خوزستان با اشاره به هماهنگی های بعمل آمده برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه خاطر نشان کرد: اعضای این بنیاد خیریه به همراه کارشناسان آبفا خوزستان ضمن بازدید از محل اجرای پروژه با مردم منطقه نیز گفتگو کردند.
کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان افزود: در تنش آبی امسال افراد و گروه های خیر بسیاری در کنار گروه های جهادی به همکاری با آبفا استان خوزستان برای عبور از تنش آبی و اجرای طرح های آبرسانی شتافتند.

تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۲۹۳
(شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰) ۱۰:۳۱
http://news.abfakhz.ir/u/2dy
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید