جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۶
سرویس : آب
کد خبر : ۴۲۰۳
گزارشگر : ۴
سرویس آب

رفع مسدودی خط انتقال فاضلاب ۳ هزار خانوار در رامهرمز

رفع مسدودی خط انتقال فاضلاب ۳ هزار خانوار در رامهرمز
(یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰) ۱۱:۲۶

سرپرست امور آبفا منطقه رامهرمز از بازگشایی و رفع مسدودی در خط انتقال فاضلاب رامهرمز به طول دو کیلومتر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، احمدی گفت : پس از دریافت گزارش های مردمی نسبت به بالا آمدن فاضلاب در برخی مناطق و احساس بوی بد حاصل از فاضلاب در منازل نسبت به اعزام تیم بازرسی و تحقیق در این خصوص اقدام فوری صورت گرفت و پس از تحقیقات میدانی ، تیم بازرسی آبفا رامهرمز علت را ریزش حاد در منطقه ای به طول دو کیلومتر از خط انتقال فاضلاب رامهرمز اعلام کرد.

احمدی در ادامه گفت : پس از تشخیص دقیق دلیل مشکلات پیش آمده نسبت به رفع آن با مجری طرح وارد مذاکره شدیم که متاسفانه به دلیل اینکه این خط جزو امور مربوط به بخش خصوصی (پیمانکار) میباشد میبایست تا هنگامی که پیمانکار در خصوص تعمیر و اصلاح بخش مذکور آمادگی داشته باشد صبر میکردیم . از آنجائیکه سلامت و آسایش همشهریان عزیز برای آبفا همیشه در اولویت است و قطعا تحمل شرایط پیش آمده برای ایشان ممکن نبود با اجاره ی یک دستگاه بیل میکانیکی زنجیری و اعزام تیم کارشناسی آبفا به محل نسبت به بازگشایی و خاک برداری از دو منطقه ی ریزش کرده اقدام نموده و خطوط دچار گرفتگی و ایراد را کاملا آزاد نمودیم.

سرپرست آبفا منطقه رامهرمز افزود : هم اکنون مناطق ریزش کرده کاملا اصلاح شده و خط انتقال فاضلاب تا تصفیه خانه مجددا در مدار قرار دارد.

احمدی در پایان گفت : این خط جزو خطوط بسیار مهم انتقال فاضلاب شهرستان رامهرمز بوده و انتقال فاضلاب و پسماند مناطقی از قبیل زمین شهری ، فاز یک فرهنگیان ، نبوت ها ، نهضت ها ، منازل مخابرات ، سلمان فارسی ، سهروردی ها ، منازل روبروی بیمارستان مادر ، اسد آبادی را به تصفیه خانه فاضلاب رامهرمز به عهده دارد و فاضلاب بالغ بر 3000 خانوار را به مقصد منتقل میکند.
تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۱۷۷
(یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰) ۱۱:۲۶
http://news.abfakhz.ir/u/2m5
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید