جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۱
سرویس : آب
کد خبر : ۴۲۰۸
گزارشگر : ۴
سرویس آب
مدیر عامل آبفا کشور :

خط قرمز آبفا کیفیت آب شرب است

خط قرمز آبفا کیفیت آب شرب است
(یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰) ۱۵:۰۱


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه اولویت این شرکت بهبود وضعیت کیفیت آب آشامیدنی در خوزستان است گفت: خط قرمز آبفا کیفیت آب شرب است و باید از خط آبرسانی غدیر با نظارت برای بهبود کیفیت آب آشامیدنی در استان، آب برداشت شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حمید رضا جانباز بیان کرد: خط قرمز آبفا کیفیت آب شرب است و باید از خط آبرسانی غدیر با نظارت برای بهبود کیفیت آب آشامیدنی در استان، آب برداشت شود.

وی افزود: با توجه به اینکه پمپ ششم در ایستگاه پمپاژ آب ام الدبس شهرستان دشت آزادگان نصب شده، این خط انتقال حدود ۱.۳ تا ۱.۵لیتر مترمکعب بر ثانیه افزایش ظرفیت داشته است.

جانباز تصریح کرد: اثر این پمپاژ آب بعد از ۲ روز در شهرهایی که انتظار بهبود کیفیت می رفت اثر قابل توجهی داشت و کیفیت آب در این شهرها بهتر شد و در سفر امروز کیفیت آب در آبادان و خرمشهر مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر عامل آبفا کشور با اشاره به کیفیت آب در خوزستان بیان کرد: با برداشت آب از ایستگاه پمپاژ w2 شهرستان اندیمشک و برداشت آب از رودخانه دز کیفیت کیفی و کمی آب شرب در بسیاری از شهرها که از طرح غدیر آب دریافت می کنند بهتر می شود.

مدیر عامل آبفا کشور به همراه دکتر کرمی نژاد مدیر عامل آبفا خوزستان از تصفیه خانه شهدای غرب کارون، تاسیسات آبرسانی شهید منصوری در روستای المخرجین در غرب کارون و تاسیسات آبرسانی شهدای حفار شرقی در روستای حفار شرقی از توابع بخش مرکزی شهرستان خرمشهر بازدید کرد.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۱۴۰
(یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰) ۱۵:۰۱
http://news.abfakhz.ir/u/27l
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید