جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۲۱۲
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
مدیر عامل آبفا خوزستان در همایش ائمه جماعات اظهار داشت:

وظیفه اصلی شرکت آب و فاضلاب تامین آب شرب با کیفیت، جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب است

وظیفه اصلی شرکت آب و فاضلاب تامین آب شرب با کیفیت، جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب است
(دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰) ۱۲:۴۷
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمد رضا کرمی نژاد
افزود: از ابتدای ورود به شرکت آبفا خوزستان تنش آبی در کرخه وجود داشت و ۷۰۲ روستای خوزستان دچار تنش آبی شد که توانستیم با همکاری دولت، سپاه و بنیاد برکت از این بحران عبور کنیم.

مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: با توجه به پایین آمدن سطح رودخانه کارون ۵۴ آبگیر در تنش کارون دچار مشکل شد که در حال حاضر با اقدامات انجام شده فقط در دو نقطه در حوزه کارون باقی مانده است.

کرمی نژاد با اشاره به شبکه فاضلاب اهواز گفت: در ۳۰ سال گذشته فقط ۴۰ درصد شبکه فاضلاب اهواز انجام شده است که ۶۰ درصد ان باقی مانده است.

کرمی نژاد تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۵ پیمانکار در نقاط مختلف اهواز مشغول به کار است که ۲۸ قراداد ان توسط قرارگاه خاتم الانبیاء در شرق اهواز در حال انجام است که با دستور رئیس جمهور محترم پروژه ۳ ساله باید در ۲ سال انجام شود.

وی با اشاره به آغاز پروژه فاضلاب در غرب اهواز عنوان کرد: با پیگیری و درخواست از وزیر محترم نیرو پروژه فاضلاب غرب خوزستان به مناقصه می رود تا با تکمیل فاضلاب در کلانشهر اهواز ۵۰۰ هزار متر مکعب فاضلاب را تصفیه خانه ها انتقال دهیم.

مدیر عامل آبفا خوزستان به زحمات پرنسل اشاره کرد و گفت: همه پرنسل آبفا پای کار هستند و ما باید در بحث مسائل فرهنگی پیشتاز باشیم و ائمه جماعات در شهرها با فرهنگ سازی به مجموعه ما کمک کنند.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۲۹۰
(دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰) ۱۲:۴۷
http://news.abfakhz.ir/u/27x
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید