جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۱۲ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۳
سرویس : آب
کد خبر : ۴۲۴۸
گزارشگر : ۴
سرویس آب
مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور تشریح کرد

آخرین وضعیت آبرسانی به مناطق زلزله زده اندیکا

آخرین وضعیت آبرسانی به مناطق زلزله زده اندیکا
(چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰) ۱۴:۰۳

 مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور آخرین وضعیت آبرسانی به مناطق زلزله زده اندیکا را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حمیدرضا جانباز با اشاره به آخرین وضعیت آبرسانی به مناطق زلزله زده اندیکا اظهار کرد: پیش از زلزله حفر یک حلقه چاه در منطقه اندیکا در دستور کار بود اما متاسفانه با وقوع زلزله، این چاه به مشکل برخورد و امکان استفاده از آن علی رغم حفاری ۲۰۰ متری وجود ندارد.
وی افزود: در حال حاضر برای تامین آب مناطق زلزله زده اندیکا اقدام به حفر یک حلقه چاه جدید کرده ایم و امیدواریم با جانمایی خوب انجام شده در کوتاه مدت بتوانیم آب ۱۲ روستای منطقه را تامین کنیم.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: امسال سازمان برنامه و بودجه مجوز درج سه ردیف اعتباری برای اجرای طرح های آبرسانی به شهرهای اندیکا، لالی و مسجدسلیمان را برای سال ۱۴۰۱ صادر کرده است.
جانباز عنوان کرد: تامین آب این طرح های آبرسانی از محل منابع آب های سطحی پایدار است و اجرای این طرح ها می تواند به حل مشکلات آبی این مناطق کمک کند.
وی ادامه داد: آبرسانی به شهر مسجدسلیمان از سد مسجدسلیمان با حجم ۴۱ میلیون متر مکعب در سال ۱۴۰۱ ردیف اعتباری دریافت خواهد کرد و می توانیم پس از آن شاهد اجرای این طرح باشیم.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: آبرسانی به شهر لالی از سد تراز لالی با حجم ۵ میلیون متر مکعب و آبرسانی به شهر اندیکا از سد شهید عباسپور با حجم ۴.۴ میلیون مترمکعب از دیگر طرح هایی هستند که از سال ۱۴۰۱ ردیف اعتباری دریافت می کنند.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۱۹۷
(چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰) ۱۴:۰۳
http://news.abfakhz.ir/u/1su
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید