جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۷ آذر ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۳۱۹
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
معاونت مشترکین و درآمد شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان :

قانون مداری و ایجاد روحیه خدمت و امید یک نیاز مهم برای کارکنان آبفا است

قانون مداری و ایجاد روحیه خدمت و امید یک نیاز مهم برای کارکنان آبفا است
(یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰) ۱۰:۴۸

معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان گفت: قانون مداری و ایجاد روحیه خدمت و امید یک نیاز مهم برای کارکنان آبفا در تمامی حوزه های کاری است.

به گزارش روابط شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان دکتر محسن درفشان در نشست کارگروه مشترکین کرخه شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به میزیانی شهرستان اندیمشک گفت: قانون مداری و ایجاد روحیه خدمت و امید یک نیاز مهم برای کارکنان آبفا در تمامی حوزه های کاری است.

وی با اشاره به آموزه های قرآنی و لزوم توجه به مفاهیم آن، خاطر نشان کرد: در قرآن به صراحت به تکریم ارباب رجوع اشاره شده است و کارکنان آبفا مطابق با این آموزه ها پاسخگویی و خدمت به شهروندان را اولویت خود قرار دهند.

معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان قانون مداری و ایجاد روحیه خدمت و امید یک نیاز مهم برای کارکنان آبفا دانست و عنوان کرد: دوران حضور در عرصه خدمت به مردم محدود است، ما باید با شناسایی و توجه به مشکلات موجود بتوانیم در زمینه توسعه اهداف شرکت آبفا و کاهش مشکلات موجود گام های مهم و مورد نیاز را برداریم.

درفشان با اشاره به روش های نوین و به روز در توسعه و کسب درآمد و تامین رضایت شهروندان از خدمات این حوزه، ادامه داد: امروز و در حوزه خدمات مشترکین آبفا اندیمشک شاهد مدیریت و تحول خوبی در زمینه پاسخگویی و تامین نیازهای شهروندان آغاز شده است که این موضوع بیانگر توجه و برنامه ریزی و تلاش های هدفمند است.

فرامرز مرادی نیز در نشست کارگروه کرخه شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان گفت: کارآمدی و استفاده از روش های نوین و تلاش برای تامین رضایت شهروندان یک اولویت مهم برای آبفا اندیمشک است.

وی با بیان این که آبفا اندیمشک در مسیر یک تحول جدی است، افزود: امروز با برنامه ریزی های انجام شده، نیازهای حوزه آبفا در شهرستان شناسایی و برای توسعه خدمات آن تلاش و برنامه ریزی شبانه روزی شده است.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک خاطر نشان کرد: تکریم و پاسخگویی به شهروندان، استفاده از روش های به روز و کارآمد برای خدمت به مشترکین، عدم استفاده از روش های سنتی و به روز رسانی مسیر خدمت رسانی و هم چنین استفاده از نظرات و تجربیات کارشناسان و صاحبان ایده برای رفع مشکلات حوزه آبفا از اولویت های مهم بخش ها و واحدهای مختلف آب و فاضلاب منطقه اندیمشک در طول ماه های آینده تعیین شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، این نشست با حضور دکتر محسن درفشان، معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان، دکتر محمود شعبانی مشاور مدیر عامل و مسئول امور ایثارگران شرکت آبفا خوزستان و هم چنین مدیران آبفا شهرستان های اندیمشک، شوش و دشت آزادگان برگزار شد.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۲۴
(یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰) ۱۰:۴۸
http://news.abfakhz.ir/u/2by
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید