جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۹ آذر ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۳
سرویس : آب
کد خبر : ۴۳۲۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب

تعویض الکترو پمپ تاسیسات آبرسانی حمزه کارون بخش چغامیش دزفول

تعویض الکترو پمپ تاسیسات  آبرسانی حمزه کارون بخش چغامیش دزفول
(سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰) ۰۹:۰۳


مدیر آبفا منطقه دزفول از پایان عملیات تعویض الکتروپمپ تأسیسات آبرسانی روستای حمزه کارون بخش چغامیش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مصطفی اسماعیل سالم در این خصوص اظهار داشت: پس از ۱۲ ساعت کار مستمر اکیپ بهره برداری که جای تقدیر دارد ، الکتروپمپ تاسیسات آبرسانی روستای حمزه کارون بخش چغامیش که دچار سوختگی شده بود تعویض و این تاسیسات وارد مدار توزیع شد و مشکل افت فشار آب و قطع آب ساکنان این روستا مرتفع شد.

وی با بیان اینکه تاسیسات آبرسانی این روستا ، آب شرب ۵۰۰ خانوار را تامین میکند افزود : در این عملیات یک دستگاه الکتروپمپ ۳۷ کیلووات توسط اکیپ بهره‌برداری جایگزین الکتروپمپ قبلی شده و این تاسیسات در مدار بهره برداری قرار گرفت.

سید علی پژمان بخشدار بخش چغامیش دزفول نیز با حضور در محل انجام این عملیات ضمن تشکر از اقدام به موقع آبفا منطقه دزفول در خصوص رفع مشکلات تاسیسات آبرسانی روستای حمزه کارون اظهار کرد : مجموعه آبفا اقدامات خوبی در جهت آبرسانی در شهرها و روستاههای بخش چغامیش انجام داده که جای تقدیر دارد.

وی ضمن تقدیر از پرسنل بهره‌برداری و مدیریت آبفا منطقه دزفول گفت : خوشبختانه ابفا دزفول در راستای رفع محرومیت از روستاههای بخش چغامیش همکاری و تعامل خوبی داشته است.

پژمان تصریح کرد : اکیپهای بهره‌برداری آبفا منطقه دزفول بلافاصله پس از سوختگی الکتروپمپ تاسیسات آبرسانی روستای حمزه کارون بخش چغامیش حضور یافتند تا در کمترین زمان ممکن این مشکل برطرف شود.
تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۱۶۸
(سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰) ۰۹:۰۳
http://news.abfakhz.ir/u/1sz
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید