جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۰ / ۰۸:۰۰
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۴۳۶۳
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

عادی بودن شرایط در تلمبه‌خانه‌ها و شبکه های فاضلاب بندرامام

عادی بودن شرایط در تلمبه‌خانه‌ها و شبکه های فاضلاب بندرامام
(سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰) ۰۸:۰۰

  

مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) از آمماده باش تمامی اکیپهای عملیاتی خبر داد وگفت: علارغم بارشهای مداوم شرایط در تلمبه‌خانه‌ها و شبکه فاضلاب آبفا بندرامام خمینی(ره) عادی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان،  حسین خواجوی با اشاره به عادی بودن شرایط در تلمبه خانه های فاضلاب این شهر گفت : نیروهای بهره برداری و عملیات آبفا به حالت آماده باش در آمده و در ایستگاه و تلمبه خانه ها مستقر می باشند .

وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به تدابیر پیش بینی شده، قبل از این بحران، از جمله افزایش ظرفیت پمپاژ تلمبه خانه ها، لایروبی شبکه فاضلاب و تلمبه خانه های فاضلاب، هم اکنون هیچگونه مشکل خاصی در دفع آب سطحی ناشی از بارندگی در شهر نداریم.

خواجوی ادامه داد: با توجه به تقسیم بندی های صورت گرفته، پرسنل عملیات بهره برداری به صورت مستمر از تلمبه خانه های فاضلاب بازدید بعمل آورده تا در صورت بروز مشکل، در اولین فرصت نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

مدیر اداره آبفا بندرامام خاطر نشان کرد: طبق دستور مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان،  تا عبور از این بحران پرسنل و نیروهای بهره برداری  به حالت آماده باش در ادارات حضوردارند.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی اداره آبفا بندرامام خمینی (ره)
تعداد بازدید : ۱,۵۱۳
(سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰) ۰۸:۰۰
http://news.abfakhz.ir/u/1or
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید