جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۰
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۴۳۹۱
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب
طی ۳ ماه سوم سال جاری محقق شد:

شستشوی و لایروبی ۲۵ کیلومتر و اصلاح ۱۷۰ متر از خطوط شبکه فاضلاب شهر بهبهان

سرپرست آبفا منطقه بهبهان گفت:با هدف پاکسازی شبکه و به منظور کنترل پس زدگی فاضلاب و رفاه حال شهروندان، 25 کیلومتر از شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهرستان بهبهان طی 3 ماه لایروبی و شستشو شد.

شستشوی و لایروبی ۲۵ کیلومتر و اصلاح ۱۷۰ متر از خطوط شبکه فاضلاب شهر بهبهان
(سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰) ۱۳:۰۰

 

 

به گزارش روابط عمومی آبفا منطقه بهبهان، سیامک شکوریان گفت: با هدف پاکسازی شبکه فاضلاب و به منظور رعایت و حفاظت از بهداشت محیط عمومی و پیشگیری از شیوع بیماری های میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری، ۲۵ کیلومتر از خطوط شبکه لایروبی و شستشو شد.

وی در ادامه اظهار کرد: به دلیل فرسودگی شبکه در بافت قدیم شهر ۱۷۰ متر از خطوط شبکه فاضلاب با لوله ۱۶۰ میلی متر UPVC اصلاح شد.

سرپرست آبفا منطقه بهبهان تصریح کرد: طی این مدت علاوه بر لایروبی  و اصلاح خطوط، نسبت به رفع گیرایی ۸۱۰ مورد لایروبی منهول، ۴۶۰ مورد رفع انسداد با جنتکس و ۳۵۰ مورد رفع انسداد با میله و سیخ اقدام شد.

شکوریان سرقت درب منهول را چالش و معضلی جدی برای امور آب و فاضلاب برشمرد و گفت: طی ۳ ماهه سوم سال جاری ۵۴ درب منهول سرقت شده است که این سرقت ها نارضایتی شدید شهروندان را بدنبال دارد و می تواند خسارات جانی جبران ناپذیری را به بار آورد.

وی خاطر نشان کرد: به همین منظور و برای رفع دغدغه مردم شریف و با اتکاء به توان نیروهای واحد فاضلاب نسبت به ساخت و نصب ۷۳ مورد درب منهول طی مدت مذکور اقدام گردید و ۱۰۳ دریچه منهول همسطح سازی شد.

تنظیم: راشین نجارپور


روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۶۸۰
(سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰) ۱۳:۰۰
http://news.abfakhz.ir/u/1s2
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید