جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۱
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۴۴۸۱
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب
مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان خبر داد

آغاز پروژه احداث شبکه فاضلاب مناطق چهارگانه مسکن مهر آبادان

آغاز پروژه احداث شبکه فاضلاب مناطق چهارگانه مسکن مهر آبادان
(سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰) ۱۳:۰۱
کرمی نژاد از احداث شبکه فاضلاب مناطق چهارگانه مسکن مهر آبادان طی مدت ۱۰ ماه خبر داد و گفت: پیمانکار این پروژه مشخص شده که با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال به زودی عملیات احداث شبکه فاضلاب این منطقه اجرایی خواهد شد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد در بازدید از مسکن مهر آبادان اظهار کرد: به دعوت مختار نماینده آبادان از مسکن مهر آبادان مناطق چهارگانه و منطقه ایرانول بازدید کردیم که این منطقه مشکلات خاص به خود را دارند و در منطقه چهارگانه مسکن مهر یک سری از انشعابات آب باقی مانده که با پیمانکار آن مذاکراتی صورت گرفت، مطالباتی داشت که پرداخت و از روز های آینده مجدد پیمانکار مشغول به کار می‌شود.
 
وی نصب انشعابات آب را زمینه ساز آسفالت خیابان های مناطق چهارگانه مسکن مهر آبادان دانست و تصریح کرد: با این اقدام نیز مشکلات ساکنین این منطقه هم حل و برطرف خواهد شد و در زمینه فاضلاب خوشبختانه در نصب انشعابات فاضلاب مشکلات خاصی وجود ندارد و فقط مقداری کار در انتهای شبکه مانده که همکاران ما قول دادند در اسرع وقت این مهم نیز به اتمام برسد.
 
کرمی نژاد به مشکلات انشعاب آب تعاونی ایرانول در مسکن مهر آبادان اشاره کرد و ادامه داد: با پیمانکار طرح مذاکرات صورت گرفت و مقرر شد انشعابات آب این منازل هم وصل شود.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان با اشاره به پکیج فاضلاب منطقه مسکن مهر آبادان بیان کرد: خوشبختانه مناقصه این طرح برگزار و پیمانکار آن مشخص شده با توافق های صورت گرفته نیز مقرر شد روز (شنبه ۱۶ بهمن) به پیمانکار ابلاغ شود و در مدار اجرایی قرار گیرد.
 
کرمی نژاد از احداث شبکه فاضلاب مناطق چهارگانه مسکن مهر آبادان طی ۱۰ ماه خبر داد و تاکید کرد: این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ريال به زودی اجرایی خواهد شد.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۷۶
(سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰) ۱۳:۰۱
http://news.abfakhz.ir/u/1tv
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید