جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۴
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۴۴۸۵
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

معضل سرقت دریچه فاضلاب دربندرامام خمینی (ره) جدی است/جان شهروندان در خطر است

مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی (ره)،از سرقت 130دریچه فاضلاب در این شهر از ابتدای آبان ماه تاکنون خبر داد.

معضل سرقت دریچه فاضلاب دربندرامام خمینی (ره) جدی است/جان شهروندان در خطر است
(شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰) ۰۹:۵۴

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان ، گفت: متاسفانه سرقت دریچه های فاضلاب در شهر به یک مشکل جدی تبدیل شده و در اکثر مناطق و به ویژه در ساعات خلوتی، دریچه فاضلاب شهری به سرقت می‌رود که موجب به مخاطره افتادن جان شهروندان و به ویژه کودکان می‌شود.

حسین خواجوی با اشاره به اینکه از ابتدای آبان ماه تاکنون 130 درب دریچه منهول مورد دستبرد سارقان قرار گرفته است، عمده دلایل سرقت این دریچه ها از خیابان های فرعی را خلوتی معابر بویژه در زمان شب و ساعات کم تردد روز عنوان کرد که باعث وارد آمدن خسارت به آبفا و همچنین خطرات جانی برای شهروندان شده است.

خواجوی ادامه داد: متاسفانه سارقان بدون توجه به عواقب سرقت دریچه های فاضلاب، زمینه سقوط شهروندان به داخل منهول فاضلاب و همچنین حوادث رانندگی می‌شوند.

وی در عین حال از هماهنگی با نیروی انتظامی برای برخورد با سارقان دریچه های فاضلاب و پیشگیری از این حوادث افزود: علاوه بر این می‌طلبد شهروندان با مشاهده افراد مشکوک و یا دستیابی به تصاویر سرقت، موضوع را به پلیس گزارش تا جلوی سرقت احتمالی و خسارت به جان و مال مردم گرفته شود.

مدیراداره آبفا در ادامه به طرح جایگزینی دریچه‌های ضد سرقت کوپلیمری به جای دریچه‌های چدنی خبر داد و گفت: تعویض این دریچه‌ها در دستور کار است اما بعضا شاهدیم این دریچه‌ها نیز از گزند سارقان در امان نبوده و مورد دستبرد قرار می‌گیرند.

 تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی اداره آبفا بندرامام خمینی (ره)
تعداد بازدید : ۱,۴۱۳
(شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰) ۰۹:۵۴
http://news.abfakhz.ir/u/1u3
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید