جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۵۴۱
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

تقدیر امام جمعه اهواز از عملکرد شرکت آبفا در اجرای پروژه های عمرانی دولت جدید

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز ، از تلاشها و اقدامات مدیرعامل جهادی شرکت آب و فاضلاب خوزستان به دلیل روند اجرایی پروژه ها در چند ماهه اخیر تشکر و قدردانی نمود.

تقدیر امام جمعه اهواز از عملکرد شرکت آبفا در اجرای پروژه های عمرانی دولت جدید
(سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰) ۰۹:۰۰

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد ، در آیین بهره ‌برداری از تصفیه خانه و تاسیسات آبرسانی به ۱۹ روستای خوزستان و شهر الهایی از توابع اهواز با انتقاد از ورود برخی بدعت‌های تشریفاتی در امور اداری و افتتاحیه‌ها گفت: اشرافی‌گری از آفت‌های مدیریت در نظام اسلامی است که باید در دولت انقلابی سیزدهم برچیده شود.

وی در این آیین از تلاشها و اقدامات مدیرعامل جهادی شرکت آب و فاضلاب خوزستان به دلیل روند اجرایی پروژه ها در چند ماهه اخیر تشکر و قدردانی نمود و بیان کرد: تاکید دولت سیزدهم از بین بردن زرق و برق‌های اشرافی گری از مدیریت کشور است که در این دولت که چارچوب انقلابی در آن ترسیم شده باید این مهم مورد تاکید همه مسوولان باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با بیان اینکه توسعه خوزستان سرعت گرفته است افزود: رهبر معظم انقلاب برای حل مشکل فاضلاب در استان تاکید داشته و دولت خدمتگزار و انقلابی سیزدهم نیز در این مسیر گام‌های مهمی برداشته است.

وی تامین آب را یکی از چالش‌ها و مطالبه‌های مهم مردم خوزستان دانست گفت: آب کشاورزی در خوزستان به سختی تامین می‌شود، این در حالی است که از نظر فنی برای رهاسازی آب هیچ کم کاری انجام نشده است.

امام جمعه اهواز تامین و پایداری آب شرب را مورد تاکید قرار داد و گفت: ورود سپاه پاسداران به منظور کاهش مشکل آب شرب خوزستان قابل تقدیر است و موجب رضایت مردم استان شده است.

وی، ادامه داد: برخی روستاهای خوزستان در حالی که در میان ۲ سد واقع هستند از آب شرب بی بهره هستند که این موضوع برای مردم قابل قبول نیست.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۸۲۸
(سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰) ۰۹:۰۰
http://news.abfakhz.ir/u/1u8
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید