جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۸:۱۶
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۴۵۴۲
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب
معاون اجرایی رییس جمهور:

تاکید بر تسریع تکمیل طرح جامع فاضلاب اهواز

سید صولت مرتضوی گفت: تکمیل طرح جامع فاضلاب اهواز مورد تاکید رییس جمهور است که با اجرای کامل آن از ورود فاضلاب به این رودخانه جلوگیری می‌شود.

تاکید بر تسریع تکمیل طرح جامع فاضلاب اهواز
(سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰) ۰۸:۱۶

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،  سیدصولت مرتضوی در حاشیه بازدید از محل حفاری میکروتونلینگ اجرای طرح جامع شبکه فاضلاب اهواز، با اشاره به ورود فاضلاب اهواز از ۲۴ نقطه به رودخانه کارون اظهار کرد: تکمیل طرح جامع فاضلاب اهواز مورد تاکید رییس جمهور است که با اجرای کامل آن از ورود فاضلاب به این رودخانه جلوگیری می‌شود.

وی افزود: طرح جمع آوری فاضلاب اهواز در ۲ بخش شرقی و غربی رودخانه کارون در حال انجام است و این طرح با ورود دستگاه های میکروتونلینگ ساخت شرکت های دانش بنیان کشور سرعت گرفته است.

معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه دستگاه های مینی حفاری (M.T.B.M) ساخت جوانان دانشمند کشورمان از نظر سرعت حفاری در حال رکوردزنی است، گفت: با سرعت بخشی به اجرای طرح جامع فاضلاب اهواز امیدوار به تکمیل طرح جامع فاضلاب اهواز در ۲ تا حداکثر سه سال آینده هستیم.

مرتضوی با اشاره به پیشرفت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در تکمیل فاضلاب اهواز ادامه داد: همکاری میان این قرارگاه و شهرداری اهواز برای اجرای طرح جمع آوری آب‌های سطحی ضروری است و دولت آمادگی همکاری و مشاوره برای اجرای این طرح را دارد.

تعداد بازدید : ۱,۷۷۳
(سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰) ۰۸:۱۶
http://news.abfakhz.ir/u/1pm
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید