شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۲
سرویس : آب
کد خبر : ۴۵۹۰
گزارشگر : ۴
سرویس آب
در راستای اجرای پروژه های محرومیت زدایی در مناطق محروم؛

پروژه آبرسانی به روستاهای اندیکا آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد با اشاره به حمایت های اعتباری و چشمگیر دولت در اجرای پروژه های محرومیت زدایی اظهار داشت: در راستای اجرای پروژه های محرومیت زدایی و نگاه دولت مردمی به مناطق محروم،  پروژه آبرسانی به روستاهای اندیکا آغاز شد.

پروژه آبرسانی به روستاهای اندیکا آغاز شد
(دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱) ۰۹:۳۲
وی افزود: دولت سیزدهم با شعار محرومیت زدایی بر روی کار آمده است و تا امروز در بخش محرومیت زدایی، پروژه های آبرسانی در روستاهای شهرستان کرخه، شادگان، آبادان و اندیکا با جدیدت آغاز شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به تامین آب پایدار در روستاهای هدف گفت: با اجرای پروژه های محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی ع و با همکاری سپاه ،در روستاهای هدف برای همیشه مشکل آب شرب این روستاها برطرف می شود .
 
کرمی نژاد به تامین اعتبار پروژه ها اشاره کرد و گفت: در پروژه های محرومیت زدایی مشکل نقدینگی  و اعتبار وجود ندارد و این پروژه ها با سرعت اجرایی می شوند.
 
وی تصریح کرد: روند اجرایی این پروژه ها دو ساله است و ما تلاش خواهیم کرد تامین آب روستاها در پروژه های محرومیت زدایی را زیر دو سال به اتمام برسانیم.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان خاطرنشان کرد: پروژه آبرسانی به روستاهای اندیکا چهارمین پروژه ای است که با همکاری سپاه کلنگ زنی شده و اعتبار این پروژه 200 میلیارد تومان و بزرگترین پروژه آبرسانی است.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۹۱۲
(دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱) ۰۹:۳۲
http://news.abfakhz.ir/u/1ub
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید