یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۶
سرویس : آب
کد خبر : ۴۶۱۷
گزارشگر : ۴
سرویس آب

قدردانی آبفا اندیمشک از صبوری شهروندان پس از پایان عملیات تعمیر شبکه توزیع آب کوی رسالت

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: عملیات تعمیر و رفع شکستگی شبکه توزیع آب و تلاش کارکنان آبفا برای جلوگیری از هدر رفت آب یک خدمت ماندگار است.

قدردانی آبفا اندیمشک از صبوری شهروندان پس از پایان عملیات تعمیر شبکه توزیع آب کوی رسالت
(یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۰۹:۵۶
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان فرامرز مرادی با اعلام این خبر گفت: آبفا اندیمشک با یک تلاش صادقانه و بی وقفه؛ عملیات رفع شکستگی خط اصلی انتقال و تقویت فشار آب را به پایان رساند.
 
وی افزود: عملیاتی که برای نخستین بار در شهر اندیمشک و به مدت 12 ساعت زمان برد تا خدمتی ماندگار به مردم شهر یک هزار شهید اندیمشک ثبت و جلوه گر شود.
 
مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک ادامه داد: به رسم ادب و احترام از صبوری و همکاری تمام شهروندان عزیز که همراه ما در زمان برگزاری این عملیات بوده اند، صمیمانه قدردانی می کنیم و آرزوی توفیق دوچندان شما شهروندان عزیز و عالی قدر را وظیفه خود می دانیم و از تلاش و مجاهدت همکاران محترم واحد بهره برداری آبفا منطقه اندیمشک، سپاسگذاریم.
 
وی خاطر نشان کرد: اگر در طول اجرای این عملیات سخت و سنگین، موجب رنجش شما شده ایم، صمیمانه پوزش می طلبیم و امیدواریم با تلاش دو چندان خود، پاسخ محبت و مراتب خود به صبوری شما را با یک تلاش صادقانه و برنامه ریزی شده و به نحوی شایسته، ابراز و اثبات کنیم.

 

روابط عمومی اداره آبفا اندیمشک
تعداد بازدید : ۱,۲۶۶
(یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۰۹:۵۶
http://news.abfakhz.ir/u/1ov
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید