یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۴ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۳
سرویس : آب
کد خبر : ۴۷۵۹
گزارشگر : ۴
سرویس آب

قرارگاه اربعین حسینی در شرکت آبفا خوزستان آماده ارائه خدمات به زوار است

جلسه بررسی زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات آبرسانی به زوار اربعین حسینی با حضور معاونت آبفا کشور و مسئولان قرارگاه اربعین آبفا خوزستان برگزار شد.

قرارگاه اربعین حسینی در شرکت آبفا خوزستان آماده ارائه خدمات به زوار است
(سه شنبه ۴ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۳:۰۳
 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،  معاون مالی شرکت اب و خوزستان در این جلسه اظهار داشت: از سال گذشته بررسی وضعیت پایانه های مرزی خوزستان برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی زیرساخت های لازم را فراهم کردیم.
 
حمید محبی افزود: خوزستان از بدو شروع پیاده رویی اربعین قرارگاه ارائه خدمات به زوار  را تاسیس کرده است.
 
معاون مالی آبفا خوزستان بیان کرد:فاضلاب مهمترین مشکل در پایانه مرزی چذابه بود که با اهتمام ویژه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان پروژه فاضلاب در این پایانه مرزی اجرا و شبکه فاضلاب انجام شد.
 
وی با اشاره به آمادگی قرارگاه اربعین در خوزستان تصریح کرد: قرارگاه اربعین آبفا خوزستان در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه آماده ارائه خدمات است و مستقر کردن آزمایشگاه کیفی در پایانه های مرزی در دستور کار است.
محبی با اشاره به آبرسانی گروه های پیاده رویی اربعین گفت: ما در خوزستان علاوه بر زوار، راهپیمایی های مردم عزیز خوزستان تا پایانه های مرزی را داریم و تدابیر لازم برای آبرسانی در مسیر تردد این زوار انجام شده است 
 
معاون آبفا خوزستان به وضعیت پایانه مرزی شلمچه اشاره کرد و گفت: در مرز شلمچه شبکه آبرسانی کاملا آماده ارائه خدمات به زوار است  و یک هزارو ۸۰۰ متر شبکه در این پایانه مرزی احداث شده است و در مرز شلمچه آماده پذیرش زوار از کشورهای همسایه نیز هستیم.
 
وی در ادامه افزود: در بحث فاضلاب پایان مرزی شلمچه هیچ مشکلی نداریم شبکه آماده است و خدمات رسانی به زوار کاملا انجام خواهد شد.
 
 محبی به پیش بینی تانکر برای آبرسانی امسال اشاره کرد و گفت: امسال سعی کردیم تانکرهای مورد نیاز را تامین کنیم و در صورت نیاز به تانکر از استان های معین اطلاع خواهیم داد اما تدابیرلازم برای تامین ۲۵۰ تانکر در خوزستان اتخاذ شده است.
تنظیم: بهنام پریچه
 
 
 
 
تعداد بازدید : ۱,۲۰۳
(سه شنبه ۴ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۳:۰۳
http://news.abfakhz.ir/u/2ru
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید