شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۹ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۰۱:۰۲
سرویس : آب
کد خبر : ۴۷۷۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب

افزایش ۲۳ درصدی ذخیره آب شرب در دزفول

با وارد مدار شدن ۶ حلقه چاه جدید و اصلاح شبکه در برخی مناطق این شهرستان، ۲۰ هزار متر مکعب به تولید آب شرب دزفول در شبانه روز افزوده شد.

افزایش ۲۳ درصدی ذخیره آب شرب در دزفول
(یکشنبه ۹ اَمرداد ۱۴۰۱) ۰۱:۰۲
 
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان: مخازن آب شهرستان دزفول در حال حاضر در بالاترین سطح خود نسبت به سالهای اخیر قرار دارند و با اقدامات انجام شده تولید آب در دزفول روزانه ۲۰ هزار متر مکعب افزایش داشته است.
 
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان ضمن تکذیب شایعه قطعی آب در این شهر در پی ورود سامانه بارشی به این شهرستان اضافه کرد: خوشبختانه طی روزهای اخیر با مساعدت مدیرعامل آبفا خوزستان و با اقدامات انجام شده توسط اکیپهای بهره‌برداری آب دزفول با ورود دو حلقه چاه در تصفیه‌خانه جنوب دزفول ، یک حلقه چاه در مصلی نمازجمعه ، یک حلقه چاه در زیباشهر، یک حلقه چاه در منطقه مهرشهر، یک حلقه چاه در روستای کهنک و چندین فقره اصلاح شبکه در کوی امام رضا و بلوار شاه‌خراسان و همچنین زیباشهر ، در حال حاضر تولید آب در دزفول روزانه ۲۰ هزار متر مکعب نسبت به سنوات قبل افزایش یافته است.
 
ادامه این گزارش حاکی است :  در سنوات گذشته ۶۵ درصد مخازن در طول شبانه روز آبگیری می شدند، اما با ورود ۶ حلقه چاه جدید و اصلاح شبکه ، در حال حاضر ذخایر مخازن آبرسانی به ۹۳ درصد در شبانه روز رسیده است.
 
تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۶۰۳
(یکشنبه ۹ اَمرداد ۱۴۰۱) ۰۱:۰۲
http://news.abfakhz.ir/u/2x0
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید