شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۹ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۰۰:۰۰
سرویس : آب
کد خبر : ۴۷۷۸
گزارشگر : ۴
سرویس آب

پایش تأسیسات آبفا با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در شهرستان‌های درگیر سیل در استان

تأسیسات آبفا با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در شهرستان‌های درگیر سیل پایش شد.

پایش تأسیسات آبفا با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در شهرستان‌های درگیر سیل در استان
(یکشنبه ۹ اَمرداد ۱۴۰۱) ۰۰:۰۰
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،  در پی وقوع سیل در شهر باغملک، صبح امروز مدیرعامل آبفا خوزستان به منظور ارزیابی وضعیت شهر باغملک و بررسی تأسیسات آب و فاضلاب در در سایر شهرستان‌های درگیر سیل به باغملک و صیدون سفر کرد.
 
محمدرضا کرمی نژاد در این سفر با بازدید میدانی و رصد وضعیت، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت خدمات‌رسانی و تأسیسات در مدار بهره‌برداری قرار گرفت. 
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در بازدید از تاسیسات آبرسانی باغملک گفت: خطوط انتقال چاه چم مسی ۱ و ۲ دچار شکستگی و انفصال شده است که به سبب عدم فروکش سیلاب، روند ترمیم همچنان ادامه دارد، با این حال قطعی آب شهر با تانکر در حال انجام است که با تکمیل عملیات اصلاحی خطوط و اقدامات در دست اجرا بزودی شرایط به حال عادی برمی گردد.
 
محمدرضا کرمی نژاد گفت: با هدف تامین آب نقاطی که دچار قطعی شده است از همان ساعات اولیه بروز مشکل، آبرسانی با تانکر سیار در دستور کار قرار گرفته است و مشکلی به لحاظ تامین آب شرب سالم و بهداشتی وجود ندارد.
 
گفتنی است: در این بازدید های میدانی توسط مدیر عامل آبفا خوزستان، پیگیری عملیات اصلاح و بازسازی تاسیسات و خطوط آبرسانی حصول اطمینان از پایداری آب تا حصول نتیجه در دستور کار است.
تنظیم: راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۰۱۱
(یکشنبه ۹ اَمرداد ۱۴۰۱) ۰۰:۰۰
http://news.abfakhz.ir/u/35v
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید