یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

جمعه / ۴ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۶
سرویس : آب
کد خبر : ۴۸۲۷
گزارشگر : ۴
سرویس آب

همزمان با هفته دولت ، بهره برداری از 109 پروژه عمرانی در بخش آب شهری و روستایی خوزستان

.  با بهره برداری از این پروژه‌ها، 427 هزار و 523 نفر از خدمات ارایه‌ شده در این ارتباط منتفع خواهند شد در راستای تأمین کمی و کیفی آب شرب شهرهای استان، شرکت آبفا خوزستان همزمان با هفته دولت 109 پروژه عمرانی را در بخش آب با ارزش ریالی 14311میلیارد ریال در 554 روستا و 17 شهراستان به بهره برداری می رساند.

همزمان با هفته دولت ، بهره برداری از 109 پروژه عمرانی در بخش آب شهری و روستایی خوزستان
(جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱) ۱۳:۲۶
 
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در گفت و گو با واحد خبر این شرکت بخش عمده ای از اعتبارات هزینه شده برای اجرای پروژه ها را از محل اعتبارات ملی و استانی دانست.
 
محمدرضا کرمی نژاد اذعان داشت: با بهره برداری از این پروژه‌ها، 427 هزار و 523 نفر از خدمات ارایه‌ شده در این ارتباط بهره مند خواهند شد.
 
رئیس هیئت مدیره آبفای استان پروژه های افتتاح شده در هفته دولت را شامل احداث و تکمیل ایستگاههای پمپاژ ، تکمیل  و احداث مخازن ذخیره آب، احداث و تکمیل تصفیه خانه های آب شرب ، احداث خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، افزایش ظرفیت منابع تامین آب، حفر و تجهیز چاههاو خطوط انتقال آب در شهرها و روستاها عنوان کرد.
 
وی پروژه های هفته دولت این شرکت را مربوط به شهرهای حمیدیه، آبادان، شوش، رامهرمز، آغاجاری، باغملک، ایذه، گتوند، مسجدسلیمان، بهبهان، خرمشهر، اندیمشک، هفتکل، دشت آزادگان،دزفول، هویزه ، شهرستان باوی و .... عنوان کرد.
 
کرمی نژاد با اشاره به اینکه در هفته دولت با اجرای پروژه های عمرانی ساکنین  554 روستا از از خدمات ارایه‌ شده در این ارتباط منتفع خواهند شد ، این پروژه ها را مربوط به روستاهای رامهرمز، حمیدیه، اهواز، شوش، شادگان، رامشیر، هفتکل، ایذه، باغملک، دهدز، اندیکا، لالی، مسجدسلیمان، دزفول، گتوند، بهبهان، آبادان، خرمشهر، شوشتر، دشت آزادگان، هویزه و روستاهای شهرستان کارون، باوی و کرخه دانست.
 
وی ادامه داد: در اجرای 109 پروژه عمرانی در بخش آب شهری و روستایی خوزستان، 175/4 کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال ، حفر و تجهیز 15 چاه، 4 مخزن ذخیره، 4 ایستگاه پمپاژ و  1 عدد آب شیرین کن در  17 شهر و 383 کیلومتر شبکه توزیع، احداث 10 مخزن ذخیره آب، احداث و تکمیل 16 ایستگاه پمپاژ و احداث و تکمیل 4 تصفیه خانه آب شرب در 554 روستا به بهره برداری 
می رسند.
 
گفتنی است: شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در زمان حاضر به 68 شهر با دارا بودن 1 میلیون و 114 هزار و 522 اشتراک آب  به 4 میلیون و 300 هزار نفر خدمات ارائه می کند که پوششی صدردرصدی در این بخش آب شهری و پوشش بیش از 89 درصدی در بخش آب روستایی دارد.
 
تنظیم: راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۰۷۰
(جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱) ۱۳:۲۶
http://news.abfakhz.ir/u/3lt
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید