یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۸
سرویس : آب
کد خبر : ۴۸۳۶
گزارشگر : ۴
سرویس آب

طرح آبرسانی به ۱۶ روستای بهبهان به بهره برداری رسید

معاون بهره برداری و توسعه آب آبفا خوزستان گفت : این پروژه به منظور پایداری و ارتقاء کمی و کیفی شبکه های آبرسانی دهستان دودانگه از توابع شهرستان بهبهان با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال اجرا و به بهره برداری رسید.

طرح آبرسانی به ۱۶ روستای بهبهان به بهره برداری رسید
(دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱) ۱۲:۱۸
 
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محسن قمشی  در مراسم افتتاح طرح آبرسانی به دهستان دودانگه ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، شتاب در خدمت رسانی و‌ تجلی عملکرد انقلابی را از شاخصه های دولت سیزدهم برشمرد و اظهار داشت: در دولت سیزدهم تسهیل شرایط و تسریع در اجرای طرح های عمرانی و خدماتی نمود چشمگیری داشته است.
 
وی افزود:این پروژه به منظور پایداری و ارتقاء کمی و کیفی شبکه های آبرسانی دهستان دودانگه با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال اجرا و به بهره برداری رسید.
 
معاون بهره برداری و توسعه آب آبفا خوزستان بیان کرد: در این طرح ۱۱ کیلومتر خط انتقال با لوله ۲۰۰ و ۲۵۰ میلی متر پلی اتیلن اجرا شده است و جمعیت تحت پوشش بهره مند از این طرح ۶ هزار نفر در  ۱۶ روستای این دهستان است.
 
وی در ادامه از مسئولین شهرستان بویژه نماینده محترم و فرماندار محترم بدلیل همراهی و مساعدت حداکثری در اجرای طرح های آبرسانی منصوریه و دودانگه تشکر کرد و گفت: خداوند را شاکریم که پس از تلاش های بی وقفه و رفع موانع متعدد توانستیم خدمتی ماندگار به مردم شریف دهستان دودانگه ارائه کنیم و در صددیم به سرعت طرح های تازه شروع شده را به نتیجه برسانیم.
 
قمشی تصریح کرد: با برنامه انجام شده چند پروژه در شهرستان بهبهان کلید خورده است که در حال حاضر طرح آبرسانی به ۵ روستای تشان غربی که از محل مسئولیت اجتماعی پالایشگاه بیدبلند ۱، تامین لوله شده به سرعت در حال انجام و کل طول خط انتقال ۷ کیلومتری این پروژه حفاری شده است.
 
معاون بهره برداری و توسعه آب آبفا خوزستان گفت:  طرح های آبرسانی به روستاهای گرمز به طول ۴ هزار و ۲۰۰ متر و ویسی به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر در حال اجرا است و حفاری خط انتقال روستای گرمز کاملا انجام شده و در حال لوله گذاری می باشد و طرح در روستای ویسی در مرحله حفاری است.
 
قمشی افزود: حفاری و لوله گذاری طرح آبرسانی به روستای اسدآباد به طول ۹۰۰ متر انجام شده و انشاءالله طی روزهای آینده مخزن بتنی ۱۲۰ مترمکعبی روستا پس از آب بندی وارد مدار بهره برداری می شود.
 
وی  رفع دغدغه و نگرانی اهالی محترم روستای کره سیاه را ضروری دانست و تصریح کرد: مناقصه تامین ۲ هزار و ۵۰۰ متر لوله پلی اتیلن انجام و پیمانکار مشخص شده، به محض تولید روند اجرایی پروژه آغاز می شود.
 
معاون بهره برداری و توسعه آب آبفا خوزستان به وضعیت طرح های آبرسانی در حوزه زیدون اشاره کرد و گفت:پروژه احداث خط انتقال گنجیکان به شله زار جهت اجرایی شدن و تعیین پیمانکار بزودی به مناقصه گذاشته می شود و پروژه ایستگاه پمپاژ گنجیگان و عملیات احداث خط انتقال از مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی به ۲۴ روستای جنوبی زیدون توسط پیمانکار در حال انجام است.
 
قمشی تکمیل و بهره برداری از مخزن ۱۰۰ مترمکعبی روستای پاردایس را قریب الوقوع دانست و ابراز امیدواری کرد:انشاءالله با همدلی و همراهی همه مسئولین استان و شهرستان شاهد اتفاقات خوبی در بهبهان باشیم.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۱۹
(دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱) ۱۲:۱۸
http://news.abfakhz.ir/u/3m2
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید