یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۳:۵۰
سرویس : آب
کد خبر : ۴۸۴۰
گزارشگر : ۴
سرویس آب

کیفیت آب شرب شهر حمیدیه ارتقاء یافت

محمد رضا کرمی نژاد در مراسم افتتاح سیستم فیلتراسیون در هفته دولت با اشاره به ارتقاء کیفیت آب شرب شهرستان حمیدیه اظهار داشت: پروژه احداث یگان فیلتراسیون با نصب ۶ دستگاه فیلتر تحت فشار با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان نصب و وارد مدار بهره برداری شد.

کیفیت آب شرب شهر حمیدیه ارتقاء یافت
(دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱) ۲۳:۵۰
 
وی افزود: در این پروژه تصفیه خانه آب شهری حمیدیه و عملیات تکمیلی اصلاح و بازسازی تاسیسات الکترومکانیکال بخوبی انجام شده است.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: ظرفیت یگان فیلتراسیون برای هر دستگاه ۱۲۵ متر مکعب در ساعت است که با نصب ۶ دستگاه فیلتر ۷۵۰ متر مکعب در ساعت افزایش که معادل ۱۸ هزار متر مکعب در شبانه روز آب شرب باکیفیت تامین می شود.
 
کرمی نژاد با اشاره به هدف اجرایی این طرح تصریح کرد: ارتقاء کمی از ۱۵ هزار تا ۱۸ هزار متر مکعب در شبانه روز و ارتقاء کیفی آب تولیدی شهرستان حمیدیه و کاهش کدورت و تیرگی آب و خروجی به زیر یک NTU تبدیل شده و جمعیت تحت پوشش این طرح ۳۰ هزار نفر است. 
 
وی خاطر نشان کرد: منابع تامین آب شرب حمیدیه از آب غدیر است که با اجرای این پروژه کیفیت آب شرب مردم شریف حمیدیه بسیار مطلوب خواهد شد.
کرمی نژاد به دیگر پروژه های در دست اجرا شهرستان حمیدیه اشاره کرد و گفت: پروژه خط انتقال آب شرب روستای شیخ زهراب از تاسیسات خسرج در حال اجرا می باشد که از مجموع ۷ کیلومتر ۴ کیلومتر آن اجرا شده و مدت زمان اجرای این پروژه یک ماهه است.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان به تامین آب شرب شهرستان حمیدیه از آب غدیر با اجرای دیگر پروژه این شهرستان اشاره کرد و افزود: پروژه  اتصال خط غدیر به تاسیسات هاشمی نژاد در حال انجام است که با اجرای این پروژه که از ۷ کیومتر ۳ کیلومتر ان انجام شده است همه شهرستان حمددیه از آب غدیر تامین می شود  و مشکل ۳۴ روستای بخش گمبوعه  شهرستان بصورت کامل برطرف می شود.
 
وی به پروژه دیگر آبفا در شهرستان حمیدیه اشاره و تصریح کرد: خط انتقال آلبومروح تا بیت شیخ طعمه خسرج به طول ۵ کیلومتر می باشد و مناقصه و پیمانکار این پروژه مشخص شده است  و پروژه خط انتقال آب از تاسیسات هاشمی نژاد گمبوعه به طول ۱۴ کیلومتر در مرحله اجرا است.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان از تعویض شبکه روستای سید حسن  خبر داد و گفت: شبکه آب ر‌وستای سید حسین به طول ۳ کیلومتر از هفته آینده اجرایی می شود و آب شرب این روستا با اجرای این پروژه پایداری کامل  خواهد داشت.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۸۴۰
(دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱) ۲۳:۵۰
http://news.abfakhz.ir/u/3mf
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید