شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

پنج شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۷:۳۲
سرویس : آب
کد خبر : ۴۸۴۸
گزارشگر : ۴
سرویس آب

بصورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس/ بهره برداری از طرح آبرسانی غدیر همزمان در 5 شهر خوزستان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان گفت: با بهره برداری از طرح آبرسانی غدیر بیش از 2 میلیون و 400 هزار نفر از آب با کیفیت بهره مند می شوند.

بصورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس/ بهره برداری از طرح آبرسانی غدیر همزمان در 5 شهر خوزستان
(پنج شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱) ۱۷:۳۲

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد در مراسم افتتاح طرح غدیر با حضور رئیس جمهور ، که بصورت ویدئو کنفرانس همزمان در 5 شهر خوزستان انجام شد، افزود: با بهره برداری از این طرح ، شهر های زیر پوشش از آب با کیفیت با ای سی 500 بهره مند می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه با بهره برداری از طرح میان مدت آبرسانی غدیر بیش از دو میلیون و 400 هزار نفر از نعمت آب شرب با کیفیت برخوردار می شوند، طرح میان مدت آبرسانی غدیر را از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور به خوزستان در شهریورماه پارسال دانست که در مدت یک سال اجرای آن به پایان رسیده است.

 

کرمی نژاد افزود: همزمان با افتتاح طرح آبرسانی غدیر در روستای ام الدبس شهرستان سوسنگرد توسط ریاست جمهوری در استان خوزستان آب شرب سالم به آبادان و خرمشهر رسید.

 

وی ادامه داد: در روستای ام الخرجین از توابع شهرستان خرمشهر نیز این طرح بزرگ آبرسانی بصورت ویدیو کنفرانس از سوی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور افتتاح شد.

 

رییس هیئت مدیره آبفا خوزستان، مجموع مشترکان در شهرستان خرمشهر را  51 هزار مشترک عنوان که 5 هزار و پانصد مشترک روستایی و 45 هزار و 500 مشترک شهری هستند.

گفتنی است: رئیس جمهور صبح پنجشنبه برای بهره برداری از این طرح از طریق فرودگاه دزفول وارد استان خوزستان شد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۸۷
(پنج شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱) ۱۷:۳۲
http://news.abfakhz.ir/u/3mn
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید