پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۰
سرویس : آب
کد خبر : ۴۸۵۵
گزارشگر : ۴
سرویس آب

مشکلی در تامین آب زوار در پایانه های مرزی خوزستان وجود ندارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: درباره آخرین اقدامات انجام شده شرکت آبفا استان در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب خوزستان از ماه های گذشته با برنامه ریزی و بسیج کردن امکانات توانست در خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی پیشتاز باشد.

مشکلی در تامین آب زوار در پایانه های مرزی خوزستان وجود ندارد
(یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱) ۱۳:۴۰
 
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد افزود: امسال با توجه استقبال بی نظیر زوار از پایانه های مرزی، تامین آب شرب با کیفیت مواکب در پایانه های مرزی را در منطقه ایران و عراق در دستور کار قرار دادیم و تا امروز هیچ مشکلی در تامین آب در پایانه های مرزی خوزستان جهت زوار اربعین حسینی نداریم.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: امسال با برنامه ریزی انجام شده برای تکمیل خطوط انتقال آب و شبکه فاضلاب مرزهای چذابه و شلمچه یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است که طبق بازدید های میدانی روزانه از وضعیت دو پایانه مرزی شرایط پایداری وجود دارد. 
 
کرمی نژاد به اقدامات انجام شده در اجرای شبکه فاضلاب در پایانه های مرزی تصریح کرد: امسال شبکه فاضلاب در پایانه مرزی شلمچه اجرایی شده و مشکل چندین ساله فاضلاب در این پایانه مرزی برطرف و مشکلی در این زمینه نیز وجود ندارد و در پایانه مرزی چذابه به منظور جمع ‌آوری پساب تولیدی نیز شبکه فاضلاب تکمیل و لایروبی شده و بر این اساس در چذابه هم مشکلی در بخش فاضلاب نداریم.
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه ادارات خرمشهر و دشت آزادگان مستقر  شده اند و واحد های کنترل و‌کیفی نظارت دقیقی بر کیفیت آب شرب زوار اربعین حسینی دارند. 
 
وی تصریح کرد: ماشین آلات لازم در هر دو پایانه مرزی توسط آبفا خوزستان تامین شده که در صورت هر گونه مشکل فورا در  هر زمینه ای چه در بخش انسداد شبکه فاضلاب یا تامین آب مواکب از طریق تانکر  اقدامات لازم انجام شود.
 
کرمی نژاد خاطر نشان کرد: خدمات رسانی آبفا خوزستان تا آخرین روز از حضور زوار اربعین حسینی ادامه دارد و آبفا خوزستان هیچ محدودیت زمانی در خدمات رسانی به عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) ندارد.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان تصریح کرد:حمام های سیار در پایانه مرزی چذابه و دستگاه بسته بندی آب لیوانی با کیفیت در پایانه مرزی شلمچه توسط آبفا خوزستان مستقر شده است.
وی به تامین آب شرب مواکب خارجی در پایانه مرزی شلمچه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مواکب اتباع خارجی در روزهای گذشته مستقر شده اند با فوریت نسبت شبکه آبرسانی به اتباع خارجی انجام شد و ۱۲ انشعاب برای مواکب اتباع خارجی در پایانه مرزی شلمچه نصب شد.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۰۹۹
(یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱) ۱۳:۴۰
http://news.abfakhz.ir/u/3ng
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید