پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۰
سرویس : آب
کد خبر : ۴۸۶۰
گزارشگر : ۴
سرویس آب

آب موکب ها و پایانه‌های مرزی خوزستان دارای کیفیت مطلوبی است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تامین آب مورد پایانه‌های مرزی استان وجود ندارد گفت: آب تامین شده برای موکب‌ها و پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه در خوزستان علاوه بر کمیت از نظر کیفی نیز دارای کیفیت مطلوب است.

آب موکب ها و پایانه‌های مرزی خوزستان دارای کیفیت مطلوبی است
(شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱) ۱۵:۲۰

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد در بازدید میدانی از پایانه های مرزی شلمچه و چذابه اظهار داشت: با اقدام‌های صورت گرفته دسترسی به آب با کیفیت و پایدار در موکب‌ها و پایانه های مرزی کشورمان و همچنین موکب‌های مرزی عراق برای زایران اربعین حسینی فراهم شده است.

وی ادامه داد: امسال برای نخستین بار و با تکمیل زیرساخت آب رسانی به پایانه های مرزی خوزستان، آب موکب های مرزی در کشور عراق نیز توسط آبفای این استان تامین شد.

کرمی نژاد افزود: برای پایداری آب رسانی به موکب‌های مرزی کشور عراق خط انتقال آبرسانی از تصفیه خانه طرح جامع خرمشهر تا پایانه و مواکب عراق اجرا شده است.

مدیرعامل آبفای خوزستان افزود: ادارات آبفا و تیم های عملیاتی اعزامی آبفا از شهرهای خرمشهر، بندر امام خمینی(ره) ، ماهشهر، بهبهان و دزفول در هر ۲ پایانه مرزی شلمچه و چذابه مستقر هستند.

کرمی نژاد ادامه داد:شرکت آبفای خوزستان در کنار تامین کمی و فراهم کردن دسترسی زایران اربعین در پایانه های شلمچه و چذابه به آب شرب بهداشتی، در راستای ارتقای کیفیت و سلامت آب توزیعی بین زایران تیم آزمایشگاهی خود را با تجهیزات پیشرفته در مرز مستقر و سلامت آب توزیعی به صورت روزانه رصد و پایش می‌کند.

وی افزود: نمونه برداری و کلرسنجی مشترک با مرکز بهداشت مستقر در مرزهای شلمچه و چذابه با استقرار کارکنان امور کیفی به صورت لحظه‌ای در حال انجام است.

مدیرعامل آبفا خوزستان با بیان اینکه بخشی از آب مورد نیاز زایران توسط تانکر تامین می شود، گفت: تک تک تانکرهای آب رسانی سیار با همراهی کارکنان مرکز بهداشت به صورت دایم پایش و کنترل کلر انجام می‌شود تا آب با کیفیت مطلوب  برای زایران اربعین حسینی تامین شود.

تعداد بازدید : ۱,۰۳۰
(شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱) ۱۵:۲۰
http://news.abfakhz.ir/u/3np
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید