شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۴
سرویس : آب
کد خبر : ۴۸۶۲
گزارشگر : ۴
سرویس آب

خوزستان پیشتاز آبدار کردن روستاهای محروم است/ آبرسانی به ۱۶ روستای بخش صیدون باغملک

مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: توجه و عزم دولت سیزدهم در آبرسانی به مناطق محروم در مقایسه به دولت های گذشته بی سابقه بوده است به نحوی که در خوزستان با نگاه خاص رییس جمهور مردمی ، وزیر نیرو و مدیر عامل آبفا کشور به این استان، ۱۵۰۰ روستای خوزستان در مدت زمان یکساله دولت آبدار شده است که در مقایسه با آمار کل کشور ،خوزستان پیشتاز آبدار کردن روستاهای محروم است.

خوزستان پیشتاز آبدار کردن روستاهای محروم است/ آبرسانی به ۱۶ روستای بخش صیدون باغملک
(دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱) ۰۸:۵۴
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمد رضا کرمی نژاد در مراسم بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستاهای صیدون با حضور نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس و مسئولان محلی این شهرستان اظهار داشت: توجه و عزم دولت سیزدهم در آبرسانی به مناطق محروم در مقایسه به دولت های گذشته بی سابقه بوده است  به نحوی که در خوزستان با نگاه خاص رییس جمهور مردمی ، وزیر نیرو و مدیر عامل آبفا کشور به این استان، ۱۵۰۰ روستای خوزستان در مدت زمان یکساله دولت آبدار شده است که در مقایسه با آمار کل کشور خوزستان پیشتاز آبدار کردن روستاهای محروم است.
 
وی افزود: امسال طبق همه پیش بینی ها در خوزستان مشکلات تنش آبی در خوزستان با توجه به مشکلات رودخانه کرخه پیش بینی شده بود اما با تلاش و عزم راسخ توانستیم تابستان بدون تنش آبی را پشت سر بگذاریم و این خدمت ماندگار به مردم شریف خوزستان به دلیل حمایت های دولت صورت گرفته است.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد:پروژه بهره برداری از طرح آبرسانی به شهر و بخش صیدون شهر باغملک  به۱۶ روستا و برای جمعیت تحت پوشش ۱۲ هزار نفر وارد مدار شده است.
 
کرمی نژاد تصریح کرد: در این پروژه حفاری و تجهیز چاه شماره ۲ صیدون جنوبی با ظرفیت ۳۵ لیتر در ثانیه با هزینه حدود ۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است.
 
وی به دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه افزود: حفاری و تجهیز چاه آب شرب  صیدون با ظرفیت ۳۳ لیتر در ثانیه و احداث ۱۸۰۰ متر خط انتقال با اعتباری بالغ بر  ۱۰۰  میلیارد ریال برای جمعیت بالغ بر ۱۰ هزار نفر این پروژه اجرایی شده است. 
 
مدیر عامل آبفا خوزستان به اصلاح و بازسازی خط آبرسانی به دیگر روستاهای عنوان کرد: بازسازی و اصلاح خط آبرسانی به روستاهای دوبند، کستی، تنگ چویل و کلگه با اعتبار بالغ بر  ۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است.
مدیر عامل آبفا خوزستان خاطر نشان کرد:بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان در بخش آب شهرستان ایذه، باغملک و دزپارت پروژه در حال اجرا و یا به اتمام رسیده است و این نشان از خدمت دولت سیزدهم به این شهرستان و مردم شریف است.

تنظیم: بهنام پریچه

تعداد بازدید : ۱,۴۵۶
(دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱) ۰۸:۵۴
http://news.abfakhz.ir/u/3nm
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید