جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۰
سرویس : آب
کد خبر : ۴۸۶۶
گزارشگر : ۴
سرویس آب

بررسی وضعیت پروژه‌های خوزستان در چهارمین سفر مدیرعامل آبفای کشور به اهواز

جعفری، مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در چهارمین سفر خود به خوزستان با همراهی امینی، معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری این شرکت به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های آب و فاضلاب این استان، امروز ۳۱ شهریور در اهواز حضور یافتند.

بررسی وضعیت پروژه‌های خوزستان در چهارمین سفر مدیرعامل آبفای کشور به اهواز
(چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱) ۱۴:۳۰

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، بررسی وضعیت آب شرب شهرهای اهواز، دشت آزادگان، شادگان، خرمشهر و آبادان بعد از افتتاح طرح غدیر از دیگر برنامه‌های مدیر عامل آبفای کشور به این استان است که با حضور مدیر عامل آبفا و مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان انجام خواهد شد.
شایان ذکر است هم اکنون با حضور روسای ادارات بهره‌بردار از طرح آبرسانی غدیر و مدیر عامل آبفای کشور جلسه‌ای در حال برگزاری است.

اتابک جعفری به اقدامات قابل توجه در در تامین آب شرب خوزستان اشاره و اظهار داشت: امسال کمترین تنش آبی را در خوزستان داشتیم؛ کرمی نژاد در شرکت آبفای خوزستان و صدریان‌فر در سازمان آب و برق خوزستان بهترین مدیران صنعت آب وزارت نیرو و آبفای کشور هستند.
مدیر عامل آبفای کشور به مهم‌ترین و با اولویت‌ترین پروژه خوزستان اشاره کرد و گفت: دو‌ پروژه بسیار مهم کشور که در دستور کار قرار داشت، یکی پروژه همدان و دیگری پروژه آبرسانی غدیر در خوزستان بود که اعتبارات قابل توجهی برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شد. در حال حاضر این پروژه ها به سرانجام رسیده و کام مردم خوزستان از کیفیت آب شرب غدیر شیرین شد.

تعداد بازدید : ۱,۵۶۶
(چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱) ۱۴:۳۰
http://news.abfakhz.ir/u/3ny
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید