جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

پنج شنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۵
سرویس : آب
کد خبر : ۴۸۶۷
گزارشگر : ۴
سرویس آب

دولت سیزدهم و مجموعه وزارت نیرو و آبفا کشور، عزمی راسخ برای برطرف کردن مشکلات آب و فاضلاب در خوزستان دارد

مدیر عامل آبفا کشور گفت: دولت سیزدهم و مجموعه وزارت نیرو و آبفا کشور، عزمی راسخ برای برطرف کردن مشکلات آب و فاضلاب در خوزستان دارد به نحوی که اولین سفر رییس جمهور به خوزستان و بازدید از وضعیت پروژه های فاضلاب اهواز بود.

دولت سیزدهم و مجموعه وزارت نیرو و آبفا کشور، عزمی راسخ برای برطرف کردن مشکلات آب و فاضلاب در خوزستان دارد
(پنج شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱) ۰۸:۵۵
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، اتابک جعفری در نشست مشترک با مدیران عامل آبفا خوزستان و سازمان آب و برق اظهار داشت: دولت سیزدهم و مجموعه وزارت نیرو و آبفا کشور، عزمی راسخ برای برطرف کردن مشکلات آب و فاضلاب در خوزستان دارد به نحوی که اولین سفر رییس جمهور به خوزستان و بازدید از وضعیت پروژه های فاضلاب اهواز بود.
 
جعفری به اجرای پروژه غدیر برای آبرسانی به شهرهای هدف اشاره کرد و گفت: پروژه آبرسانی غدیر از آغاز دولت سیزدهم با دستور رییس جمهور و پیگیری وزیر نیرو سرعت گرفت و به نحوی که پروژه چند ساله در مدت زمان ۱۰ ماه وارد مدار بهره برداری شد و کام مردم دشت آزادگان، اهواز، شادگان، خرمشهر و آبادان از آب با کیفیت غدیر شیرین شد و این آغازی از خدمات دولت مردمی به خوزستان است.
 
مدیر عامل آبفا کشور اظهار داشت: امسال به لطف خدا و اقدامات موثر دولت مردمی و تلاش قابل تحسین مدیریت صنعت آب و برق در خوزستان و مشخصا کرمی نژاد در شرکت آبفا و صدریان فر در سازمان آب و برق که از مدیران توانمند و باتجربه وزارت نیرو در استان هستند با کمترین تنش آبی مواجه بودیم.
 
جعفری طرح غدیر را از طرحهای مهم دولت در خوزستان برشمرد و خاطرنشان کرد : دو‌پروژه بسیار مهم  در کشور در دستور کار بود، یکی پروژه همدان و دیگری پروژه آبرسانی غدیر در خوزستان که اعتبارات قابل توجهی برای این پروژه ها در نظر گرفته شد که در همین راستا طرح آبرسانی غدیر به سرانجام رسید و مردم استان خوزستان از کیفیت آب شرب انتقالی از رودخانه دز توسط این خط بهره مند شدند.
 
وی ادامه داد : افتتاح خط غدیر بمنظور تامین آب شرب با کیفیت صورت گرفته است و باید آب ورودی به فضای سبز و صنایع صرفا از منابع دیگری که برای این امر پیش بینی شده است تامین گردد.
 
مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور تصریح کرد: تدابیر لازم برای تامین آب شرب اهواز از آب حیات و خط غدیر به صورت پایدار و با کیفیت خط غدیر تامین شده است و در حال حاضر کیفیت آب شرب اهواز بسیار مطلوب است.
 
جعفری به جمع آوری انشعابات غیر مجاز در استان اشاره کرد و گفت: وضعیت سرانه آب شرب شهرهای خوزستان باید مطابق با استاندارد ها باشد و انشعابات غیر مجاز در استان خوزستان جمع آوری شوند.
تعداد بازدید : ۱,۱۹۰
(پنج شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱) ۰۸:۵۵
http://news.abfakhz.ir/u/3nz
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید