جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۸۹۱
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت آبفا خوزستان منصوب شد

با حکم سید عبدالنبی موسوی فرد رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان دکتر کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت آبفا خوزستان منصوب شد.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت آبفا خوزستان منصوب شد
(یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱) ۱۴:۵۸

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با حکم سید عبدالنبی موسوی فرد رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان دکتر محمد رضا کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان  به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت آبفا خوزستان منصوب شد.

در متن این حکم آمده  است با عنایت به برنامه های ابلاغی،رویکرد ها و اولویت های ستاد درعرصه های اداری، مطالبه گری و همچنین تشکیل شورای کارآمد و موثر و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی، با استفاده بهینه و بکارگیری کلیه امکانات و ظرفیت های دستگاه های متبوع در احیاء و فرهنگ سازی فرضتین  الهی، منشاء اثر بوده و تحت رهبری داهیانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)، موجبات خشنودی و عنایت حضرت ولی عصر (عج) را فراهم نمایید.

لازم به ذکر است حمید محبی با حکم بهمن شهریاری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به عنوان جانشین رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شرکت اب و فاضلاب خوزستان منصوب شد.

تنظیم: بهنام پریچه

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۵۵۷
(یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱) ۱۴:۵۸
http://news.abfakhz.ir/u/3ou
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید