جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۴
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۴۸۹۵
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان:تلاش برای ترمیم کنده کاریها/ طرح ضربتی ترمیم نوارهای حفاری در اهواز آغاز شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آغاز طرح ضربتی ترمیم نوارهای حفاری و لگه گیری آسفالت ناشی از اجرای پروژه فاضلاب در کلان شهر اهواز خبر داد.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان:تلاش برای ترمیم کنده کاریها/ طرح ضربتی ترمیم نوارهای حفاری در اهواز آغاز شد
(یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱) ۱۱:۴۴

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد گفت: مهمترین اولویت آبفای خوزستان در حال حاضر با توجه به شروع فصل بارندگی، ترمیم حفاری‌ها و پاکسازی نوارهای حفاری در سطح شهر اهواز است.

وی با تاکید بر اینکه رضایت‌مندی مردم در اولویت اول است تصریح کرد: باید به نحوی فعالیت کرد که مردم با مشکل مواجه نشوند و در این راستا باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

وی افزود: تاکید ما به عوامل اجرایی طرح فاضلاب این است که همزمان با پیشبرد عملیات لوله گذاری و اتصال قطعات سریعا نوارهای حفاری ترمیم و متعاقبا آسفالت شود تا در روند تردد شهروندان خللی ایجاد نشود.

کرمی نژاد با اشاره به اینکه مجری و پیمانکاران باید از همه توان خود در اجرای بهتر و سریعتر پروژه استفاده کنند، عنوان کرد: مقرر شد ظرف مدت یک هفته تا 10 روز به شکل فوری و اصولی و حفظ کیفیت و با استفاده از ظرفیت کامل پیمانکاران شرکت آبفا خوزستان نسبت به ترمیم و مرمت  20 کیلومتر از  طول نوارهای حفاری ناشی از اجرای شبکه فاضلاب در شهر اهواز در 86  خیابان اقدام شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان تاکید کرد: در جلسه مشترکی که روز گذشته با حضور دادستان ، بازرس کل استان خوزستان داشتیم، قرارداد اجرای عملیات ترمیم و مرمت 20 کیلومتر از نوارهای حفاری شهر اهواز به 14  پیمانکار منتخب شرکت آب و فاضلاب خوزستان ابلاغ شد.

در این جلسه بازرس کل استان خوزستان بر ضرورت هم افزایی دستگاههای اجرایی در خدمات رسانی به مردم تاکید کرد.

آقاجری همچنین خواستار حمایت دستگاههای نظارتی و بازرسی از شرکت آبفا جهت پیشبرد پروژه های  این شرکت در شهر اهواز و استان شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ؛ خیابان های زکی زاده واقع در کوی انقلاب، خط کندرو جمهوری و خیابان‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ پاداد،  خیابان‌های سردار هاشمی و آریاشهر را جزئی از عملیات ترمیم و مرمت نوارهای حفاری شهر اهواز عنوان کرد.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۰۳۳
(یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱) ۱۱:۴۴
http://news.abfakhz.ir/u/3p0
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید