پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۵
سرویس : آب
کد خبر : ۴۸۹۶
گزارشگر : ۴
سرویس آب

تعطیلی مدارس اهواز به دلیل قطعی آب توسط  آموزش و پرورش خوزستان تکذیب شد/ آب شرب خوزستان از جمله اهواز از نظر کمی و کیفی به حالت عادی برگشته است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان؛ امروز ۱۵ آبان ۱۴۰۱ خبری در خبرگزاری فارس مبنی بر تعطیلی مدارس طی دو روز گذشته  به دلیل قطعی آب در اهواز منتشر شده است که خبر فوق الذکر صحت ندارد و تکذیب می شود.

تعطیلی مدارس اهواز به دلیل قطعی آب توسط  آموزش و پرورش خوزستان تکذیب شد/ آب شرب خوزستان از جمله اهواز از نظر کمی و کیفی به حالت عادی برگشته است
(یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱) ۲۳:۱۵
 
طبق استعلام صورت گرفته از آموزش و‌پرورش خوزستان هیچگونه تعطیلی در مدارس اهواز به دلیل قطعی آب صورت نگرفته است و این خبر توسط مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان تکذیب شد.
این گزارش حاکی است به دلیل بارندگی و متعاقبا افزایش کدورت آب مشکلاتی در آب شهر اهواز در ساعاتی از پنجشنبه  به وجود آمد که با اقدامات فوری و پیگیری کارکنان آبفا اهواز و استان مشکل تامین آب از بامداد جمعه  ۱۳ آبان ماه در اهواز بجز نقاط مرتفع بر طرف شد و نهایتا تا جمعه شب هم کم فشاری و هم کدورت کاملا رفع شده است  .
 
لازم به ذکر است هم اکنون هیچگونه گزارشی مبنی بر کمبود و یا  مشکل کاهش کیفیت آب شرب در  مناطق اهواز اعلام نشده و وضعیت توزیع آب کاملا به حالت عادی برگشته است.
 
گفتنی است محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان روز یکشنبه۱۵ آبان  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، دلیل کاهش کیفیت آب شرب اهواز را بارندگی‌های شدید روزهای اخیر در منابع آبی تامین کننده این شهر دانست و افزود: این بارندگی ها موجب کاهش کیفیت منابع آبی اهواز شد که برای مدیریت آن مجبور به کاهش ظرفیت تصفیه خانه ها شدیم .
 
به گفته وی : با وارد مدار شدن مجدد تصفیه خانه های آب اهواز از بامداد روز جمعه کیفیت آب این شهر به مرور بهبود یافت و درحال حاضر آب هیچ نقطه‌ای از شهر اهواز از نظر کمی و کیفی مشکلی نداشته و وضعیت تامین آب شرب در تمام شهرهای خوزستان در شرایط عادی و نرمال قرار دارد.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۰۸۶
(یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱) ۲۳:۱۵
http://news.abfakhz.ir/u/3p3
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید