پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۲
سرویس : آب
کد خبر : ۴۸۹۸
گزارشگر : ۴
سرویس آب

همکاری کانون پرورش فکری و شرکت آبفا خوزستان برای ترویج فرهنگ استفاده بهینه از آب

در نشست مشترک مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان و مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان راههای همکاری جهت گسترش فرهنگ استفاده بهینه از نعمت آب بررسی شد.

همکاری کانون پرورش فکری و شرکت آبفا خوزستان برای ترویج فرهنگ استفاده بهینه از آب
(سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱) ۱۰:۱۲

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، طی این نشست مدیرکل کانون پرورش فکری استان پرداختن به موضوع آب و فرهنگ سازی در این مقوله را از مامویت های ذاتی اداره متبوع خود عنوان کرد و گفت: یکی از موضوعات مهم که باید در گروهای سنی پایه و کودکی به آنها پرداخت و فرهنگ آن را در شاکله زندگی این مقاطع سنی نهادینه کرد موضوع استفاده بهینه از نعمت خدادای آب و ترویج فرهنگ مصرف صحیح ان است.

وحید کیانی از راه اندازی کتابخانه سیار در نقاط مختلف استان خبر داد و اظهار داشت: گروهی متشکل از چندین خودرو و بالغ بر 20 نفر از کارشناسان این کانون در قالب کتابخانه سیار به طور مستمر بویژه در مناطق روستایی حضور می یابند و یکی از ماموریت های این گروه تبیین فرهنگ صحیح استفاده بهینه از آب در مناطق مختلف است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد با تعامل سازنده و همکاری مستمر بین کانون پرورش فکری و شرکت آب و فاضلاب خوزستان می توان از موضوع ترویج فرهنگ استفاده صحیح از آب گام های موثری برداشت.

طی این نشست همچنین مدیر روابط عمومی شرکت اب و فاضلاب خوزستان کانون پرورش فکری را یکی از نهادهای موثر در تحقق اهداف شرکت آبفا در زمینه آموزش های همگانی عنوان کرد و گفت: با همکاری و تعامل موثر و سازنده با کانون می توان جشنواره های مختلفی با موضوع آب در مناطق مختلف استان برگزار کرد و در راستای صیانت از این نعمت خدادای گام های موثری برداشت.

سیدغلامرضا شریفی از برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره های متعدد آب در شهرهای مختلف استان خبرداد و افزود: در گام نخست هدف گذاری برای این موضوع برگزاری جشن آب در روستاهایی که اخیرا و با اهتمام و رویکرد مثبت دولت سیزدهم و قرارگاه های سپاه پاسداران در بحث محرومیت زدایی و جهاد آبرسانی به آب سالم و پایدار دسترسی پیدا کرده اند در دستورکار قرار گرفته است.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۷۶۲
(سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱) ۱۰:۱۲
http://news.abfakhz.ir/u/3p4
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید