جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۱ / ۲۳:۴۰
سرویس : آب
کد خبر : ۴۸۹۹
گزارشگر : ۴
سرویس آب

نشست دوره ای مدیران آبفا مناطق و ادارات تابعه با محوریت بهره وری آب و سامانه سپتا

با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، معاون بهره برداری و توسعه آب و مدیران مناطق و ادارات تابعه شرکت، نشست دوره ای این مدیران در سالن جلسات مدیریت برگزار شد.

نشست دوره ای مدیران آبفا مناطق و ادارات تابعه با محوریت بهره وری آب و سامانه سپتا
(یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱) ۲۳:۴۰

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، که با محوریت برنامه بهره وری آب استان و تبیین کارکرد سامانه سپتا برگزار شد در خصوص این دو برنامه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

طی این نشست مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان با بیان اینکه در مقوله مدیریت آب و فاضلاب در سطح استان می بایست همزمان برای ارتقاء سطح خدمات به مردم موضوع مدیریت بهره وری آب نیز مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: مدیران آبفا در سطح ادارات تابعه ما در شهرستانها باید استانداردهای روز مدیریت و رویکردی اقتصادی و خدماتی آشنا شوند.

محمدرضا کرمی نژاد افزود: باید دوره های آموزشی متعدد و با موضوعات روز صنعت برای مدیران برگزار تا مدیران آشنایی با مقوله مدیریت نوین در حوزه خدمات رسانی ضمن ارتقا سطح خدمات منابع آب را نیز به صورت بهینه مدیریت نمایند.

این گزارش همچنین حاکی است طی این نشست معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا خوزستان بر ضرورت آشنایی مدیران ادارت تابعه و مقوله بهره وری و سامانه سپتا تاکید کرد و گفت: در مقوله بهره وری آب 5 شاخص سازماندهی برنامه و ظرفیت سازی ، تقویت زیرساخت اطلاعاتی، مدیریت هدررفت واقعی، مدیریت هدررفت ظاهری و مدیریت تقاضا و مصارف مجاز بدون درآمد مدنظر هستند.

محسن قمشی ادامه داد: در نشست دوره ای با مدیران مناطق و ادارات تابعه تلاش می شود با رویکردی آموزش محور مدیران با مقوله بهره وری آب و سامانه جامع اطلاعات بهره برداری آب ( سپتا) آشنا شوند.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۷۱۴
(یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱) ۲۳:۴۰
http://news.abfakhz.ir/u/3p7
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید