پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

پنج شنبه / ۱۹ آبان ۱۴۰۱ / ۱۹:۰۰
سرویس : آب
کد خبر : ۴۹۰۲
گزارشگر : ۴
سرویس آب

​اعلام حمایت موسسه کارساز برای پایداری خدمات آبرسانی در شهرها و روستاهای استان

نشست امکان سنجی حمایت موسسه خیریه کارساز از صنعت آب و فاضلاب خوزستان با حضور مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان، معاون بهره برداری و توسعه آب این شرکت، نماینده موسسه و مجریان طرحها برگزار شد.

​اعلام حمایت موسسه کارساز برای پایداری خدمات آبرسانی در شهرها و روستاهای استان
(پنج شنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱) ۱۹:۰۰
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مدیرعامل این شرکت طی این نشست ضمن تقدیر از اهتمام موسسه کارساز به خدمات زیربنایی و آبرسانی در شهرها و روستاها به تشریح امکان سنجی بخش هایی که این موسسه می تواند حمایت کند پرداخت و اظهار داشت: با توجه به منابع درآمدی محدود شرکت و بالا بودن هزینه های نگهداری و بهره برداری به این موسسه پیشنهاد داده ایم در این بخش به کمک شرکت آبفا خوزستان بیاید.
محمدرضا کرمی نژاد ادامه داد: در بخش هایی همچون تعمیرات پمپ ها، تعمیر، سرویس و تامین قطعات، تانکرهای آبرسانی سیار، تعمیر تجهیزات و ماشین آلات سنگین از قبیل بیل بکهول، جنتکس، جرثقیل و .... ، تجهیز دیزل ژنراتورها و ایستگاه‌های کلرزنی، تعمیر ترانس ها و تامین کابل و ..... امکان استفاده از خدمات این موسسه وجود دارد.
وی ضمن ارج نهادن به رویکرد حمایتی موسسه کارساز در خدمات رسانی به مردم از مجریان طرحها خواست که با هماهنگی مدیران ادارات تابعه آبفا در سطح شهرها و روستاها نسبت به شناسایی نیازها و چالش ها و تهیه گزارشی عملیاتی در این خصوص اقدام نمایند.
این گزارش همچنین حاکی است طی این جلسه محسن قمشی، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا خوزستان نیز طی گزارشی استفاده از ظرفیت این موسسه در جهت پایداری تجهیزات و تاسیسات آبرسانی شهرها و روستاهای استان را فرصت مغتنمی دانست که می بایست مدنظر قرار گیرد. 
نماینده موسسه کارساز نیز طی این جلسه اعتبار پیش بینی شده برای حمایت این موسسه از خدمات آبرسانی را بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان ذکر کرد.
به گفته وی از این میزان ۵۰ میلیارد تومان برای شهرستان آبادان در نظر گرفته شده که ۴۰ میلیارد تومان آن به عنوان قرض الحسنه و ۱۰ میلیارد تومان بلاعوض در اختیار شرکت آبفا خوزستان قرار می گیرد.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۸۷۷
(پنج شنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱) ۱۹:۰۰
http://news.abfakhz.ir/u/3pc
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید