پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۹
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۴۹۱۱
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

نیروها و تجهیزات آبفا در آمادگی کامل/ اتخاذ تمهیدات ویژه برای مقابله با بارندگی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آماده باش اکیپ‌های عملیاتی، تمامی نیروها و پیمانکاران بخش خصوصی با تجهیزات کامل در زمان بارندگی خبر داد.

نیروها و تجهیزات آبفا در آمادگی کامل/ اتخاذ تمهیدات ویژه برای مقابله با بارندگی
(دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱) ۰۸:۴۹

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان در پی آغاز بارندگی ها در استان، در جلسه مشترک با پیمانکاران طرح فاضلاب اهواز  و اپراتورهای ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب مناطق مختلف اهواز ، محمدرضا کرمی نژاد با اشاره به اینکه پیشرفت کنونی طرح فاضلاب در سطح شهر اهواز ۵۱ درصد است، افزود: درحال حاضر همه مناطق اهواز زیرپوشش اجرای این طرح هستند و رفع مشکل مناطقی که سال‌های قبل دچار آبگرفتگی می شوند، انجام شده است.

وی اذعان داشت: در حال حاضر پروژه فاضلاب اهواز در 137 جبهه کاری مشغول به فعالیت است که 74 نقطه مربوط به قرارگاه خاتم الانبیاء و 63 جبهه کاری توسط پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب خوزستان در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در این جلسه ضمن اعلام آماده‌ باش ، خدمات‌رسانی و امدادرسانی به مردم، بر ضرورت حضور  پیمانکاران فعال در پروژه فاضلاب اهواز تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم برای آمادگی در زمان بارندگی ها اندیشیده شده، 16 پیمانکار فعال در پروژه فاضلاب اهواز را مکلف به تامین تجهیزات، ماشین آلات و خودروهای سبک و سنگین نمود تا در زمان بارندگی و در موقعیت از پیش تعیین شده در مناطق مختلف اهواز و کارون بصورت آماده باش حضور داشته باشند.

کرمی نژاد راه اندازی ایستگاه پمپاژ  جدید، تجهیز ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب به دیزل ژنراتور و استفاده از امکانات و تجهیزات جدید در ایستگاههای پمپاژ ، رصد لحظه ای ایستگاههای پمپاژ ،و مراقبت و نگهداری ایستگاه پمپاژ از نظر فنی را از جمله اقدامات انجام شده برای آمادگی در زمان بارندگی ها عنوان کرد.

 این مقام مسئول به بکارگیری تمامی امکانات و استفاده از همه ظرفیت‌ ها با حداکثر توان اشاره کرد و خواستار استقرار و آماده به کار بودن ماشین‌آلات و تجهیزات لازم از جمله پمپ، لوله و اتصالات شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان با اشاره به باقی مانده نقاط ریزشی فاضلاب در کلانشهر اهوازاشاره کرد و گفت: مردم بخوبی می دانند که سال های گذشته وضعیت فاضلاب اهواز چگونه بود و در یک سال گذشته با تلاش همکاران، فاضلاب از زیر پای مردم عزیز جمع شد و از مجموع 3000 نقطه ریزشی به 39 نقطه روزانه رسیده که این 39 نقطه نیز با سرعت در حال اجرا است و مجموع باقی مانده خطوط ریزشی 7 کیلومتر است و با اجرای این پروژه ها دیگر شاهد فاضلاب زیر پای مردم نخواهیم بود.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۹۳۶
(دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱) ۰۸:۴۹
http://news.abfakhz.ir/u/3pl
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید